چشمانم را باز کردم، اطرافم در مه ای از ابهامات پوشیده شده بود
توان دیدن نداشتم . . .
احساسی دردرونم به آرامی می خزید،
در حالی که از درون وجودم با نگاهی طعنه آمیز به جسمم می نگرید
توان انجام کاری را نداشتم
دستانم بی حس ،چشمانم برای مدتی کور شد
وحشتی نامتناهی اطرافم را فراگرفته بود
و به آرامی از دل تاریکی با وسوسه های کشنده ی خود
به سویم می آمد . . .
@Distortedhuman
توان دیدن نداشتم . . .
احساسی دردرونم به آرامی می خزید،
در حالی که از درون وجودم با نگاهی طعنه آمیز به جسمم می نگرید
توان انجام کاری را نداشتم
دستانم بی حس ،چشمانم برای مدتی کور شد
وحشتی نامتناهی اطرافم را فراگرفته بود
و به آرامی از دل تاریکی با وسوسه های کشنده ی خود
به سویم می آمد . . .
@Distortedhuman
این ترک شاهکار بند کروباک محسوب میشه، یه نو کلاسیک پست راک تلفیقی با المان های شوگیز. بشدت پیشنهاد میشه. 👇
Forwarded from MyMusicBot
And there by the River I lost my Glasses
Krobak
همیشه روزهایی هست که انسان در آن،
کسانی را که دوست میداشته،
بیگانه می یابد. . .
#آلبرت کامو
@DistortedHuman
کسانی را که دوست میداشته،
بیگانه می یابد. . .
#آلبرت کامو
@DistortedHuman
ما را ميگردند
ميگويند همراه خود چه داريد ؟
ما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم
پنهان نميكنيم
چمدانهاي ما سنگين است
اما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم .
#علی_صالحی
@DistortedHuman
ميگويند همراه خود چه داريد ؟
ما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم
پنهان نميكنيم
چمدانهاي ما سنگين است
اما فقط
روياهايمان را با خود آوردهايم .
#علی_صالحی
@DistortedHuman
قصیده ایی برای غم :
اندوه ، وسوسه ی درونم را به شراب تراژدی گونه ات آرام کن
مرا از دنیایت بیرون کن، دنیایی که سرتاسر غم و اندوه است
اندوه ، آتش عشقم را آرام کن, قلبم را با نفست رها کن
هر کجا که او می ماند برای من محل وداع با همه چیز است . . .
ای شهوت و ذهن اندوهناک برای من بمانید . . .
وسوسه های روح من بزرگ تر شده اند . . .
ای اندوه همانا قلب من از آن توست . . .
#امپایریوم
@Distortedhuman
اندوه ، وسوسه ی درونم را به شراب تراژدی گونه ات آرام کن
مرا از دنیایت بیرون کن، دنیایی که سرتاسر غم و اندوه است
اندوه ، آتش عشقم را آرام کن, قلبم را با نفست رها کن
هر کجا که او می ماند برای من محل وداع با همه چیز است . . .
ای شهوت و ذهن اندوهناک برای من بمانید . . .
وسوسه های روح من بزرگ تر شده اند . . .
ای اندوه همانا قلب من از آن توست . . .
#امپایریوم
@Distortedhuman
دیوانه ها را نمیشناسید!کسی دیوانه نیست در این دنیا فقط شکست خورده هایی از افکار خود هستند که دنیای بیرون را فراموش کردند... @Distortedhuman
از دست ندین به هیچ وجه. ☝
آهنگ کاروانسرا از کیتارو
موسیقی متن سریال جاده ابریشم در سال 1980، با آهنگ سازی نابغه ی ژاپنی کیتارو، که واقعا تک تک آهنگ هایی که برای این سریال بی نظیر کلاسیک ساخت تا به الان جاودان شده ان.
@DistortedHuman
آهنگ کاروانسرا از کیتارو
موسیقی متن سریال جاده ابریشم در سال 1980، با آهنگ سازی نابغه ی ژاپنی کیتارو، که واقعا تک تک آهنگ هایی که برای این سریال بی نظیر کلاسیک ساخت تا به الان جاودان شده ان.
@DistortedHuman