آدمی به طور معمول بر اساس سیرت خود فکر می کند و بر اساس دانش خود و افکار عمومی رایج سخن می گوید، اما عموماً بر مبنای عادت عمل می کند.
#فرانسیس_بیکن
@DistortedHuman
#فرانسیس_بیکن
@DistortedHuman
مردی در خیابان راه میرود. ناگهان میخواهد چیزی را به خاطر بیاورد اما حافظه اش یاری نمیکند. او بی آنکه خود بداند قدمهایش را کند میکند.
یک نفر که میخواهد اتفاق ناگواری که تازگی برایش اتفاق افتاده را فراموش کند، بی آنکه خود بخواهد نا خودآگاه سرعتش را زیاد میکند.تا شاید از چیزی که از نظر زمانی هنوز به او نزدیک است دوری کند.
در ریاضیات هستی چنین تجربه ای به شکل معادله ی ساده در می آید:
درجه کندی تناسب مستقیم با حضور ذهن دارد و درجه شتاب تناسب مستقیم با شدت فراموشی.
#آهستگی
#میلان_کوندرا
@DistortedHuman
یک نفر که میخواهد اتفاق ناگواری که تازگی برایش اتفاق افتاده را فراموش کند، بی آنکه خود بخواهد نا خودآگاه سرعتش را زیاد میکند.تا شاید از چیزی که از نظر زمانی هنوز به او نزدیک است دوری کند.
در ریاضیات هستی چنین تجربه ای به شکل معادله ی ساده در می آید:
درجه کندی تناسب مستقیم با حضور ذهن دارد و درجه شتاب تناسب مستقیم با شدت فراموشی.
#آهستگی
#میلان_کوندرا
@DistortedHuman
به راحتی میشه گفت این گروه یکی از بهترین های پست راکِ !👆
یک دقیقه ی اول این آهنگ مکالمهی رادیویی واقعی بین مرکز کنترل عملیات شاتل و خود شاتل فضایی هستش که قبل از انفجارش که به دلیل نقص فنی و نشت سوخت بود در فوریه ی 2003 ضبط شده.
@Distortedhuman
یک دقیقه ی اول این آهنگ مکالمهی رادیویی واقعی بین مرکز کنترل عملیات شاتل و خود شاتل فضایی هستش که قبل از انفجارش که به دلیل نقص فنی و نشت سوخت بود در فوریه ی 2003 ضبط شده.
@Distortedhuman
و باری دیگر ریشه های سکوت از اعماق وجودم به آرامی رشد میکند . . .
@Distortedhuman
@Distortedhuman
عشق همان معجزه ای است که به شما امکان میدهد
بار ها و بار ها متولد شوید.
#باربارا_دی_آنجلس
@DistortedHuman
بار ها و بار ها متولد شوید.
#باربارا_دی_آنجلس
@DistortedHuman
از حالم بی خبرم
نمی دانم کجاست و چگونه می گذرد . . .
باید خوش بین بود
ولی . . .
نمی دانم چرا مدام
فکری در سرم میچرخد :
نکند مرده باشد . . . ?! @Distortedhuman
نمی دانم کجاست و چگونه می گذرد . . .
باید خوش بین بود
ولی . . .
نمی دانم چرا مدام
فکری در سرم میچرخد :
نکند مرده باشد . . . ?! @Distortedhuman
در میان ملتی زندگی میکنیم که ...
جاهلانش از سایه ی مرگ خویش می هراسند
و عاقلانش از سایه جهالت جاهلان می هراسند...
@Distortedhuman
جاهلانش از سایه ی مرگ خویش می هراسند
و عاقلانش از سایه جهالت جاهلان می هراسند...
@Distortedhuman
چیزی که وحشتناک بود حس میکردم
که نه زنده ی زنده هستم
و نه مرده ی مرده !
فقط یک مرده ی متحرک بودم
که نه رابطه با دنیای مرده ها داشتم
و نه از فراموشی و آسایش مرگ استفاده می کردم . . .
@Distortedhuman
#صادق_هدایت
که نه زنده ی زنده هستم
و نه مرده ی مرده !
فقط یک مرده ی متحرک بودم
که نه رابطه با دنیای مرده ها داشتم
و نه از فراموشی و آسایش مرگ استفاده می کردم . . .
@Distortedhuman
#صادق_هدایت