به سختی
بار سنگین
را به دوش میکشم
از زمانی که
متولد شدم...
استخوان هایم پوسیده
و بدنم تاول زده
تحمل هم حدی دارد...
دنبال مدالم
"استقامت"
دیگر طاقت ندارم
میخواهم خالی باشم
و دیگر هیچ
سنگینی را بر دوش خود
حس نکنم
خودم زا زخمی کرده ام
نه برای مرگ!
برای حس درد!
مدتهاست که دیگر احساسی
ندارم . . . @Distortedhuman
بار سنگین
را به دوش میکشم
از زمانی که
متولد شدم...
استخوان هایم پوسیده
و بدنم تاول زده
تحمل هم حدی دارد...
دنبال مدالم
"استقامت"
دیگر طاقت ندارم
میخواهم خالی باشم
و دیگر هیچ
سنگینی را بر دوش خود
حس نکنم
خودم زا زخمی کرده ام
نه برای مرگ!
برای حس درد!
مدتهاست که دیگر احساسی
ندارم . . . @Distortedhuman
https://t.me/Distortedhuman
عشق گردوی تازه است
با رنگ تاریکِ ماندگارش
اوایل پاییز
سراغت میآید
دست و دلت را سیاه میکند
روزگارت را سیاه میکند
و سالها
ادامهات میدهد.
#جواد_گنجعلی
.
https://t.me/Distortedhuman
عشق گردوی تازه است
با رنگ تاریکِ ماندگارش
اوایل پاییز
سراغت میآید
دست و دلت را سیاه میکند
روزگارت را سیاه میکند
و سالها
ادامهات میدهد.
#جواد_گنجعلی
.
https://t.me/Distortedhuman
من درمیان مردمی زندگی میکنم که یک لبخند زیبا در یک صبح سرد پاییزی به نام هوس تعبیر میکنند من درمیان مردمی زندگی میکنم که باگذشتن از کنار کودکی که تمام کودکیش ترازوی برای کشیدن سیری آدمها شده است با نگاهی فیلسوفانه میگوند مگر پدر مادر ندارد او هم مثل آن ها میشود من درمیان مردمی بزرگ شده ام که بزرگترین گناه و ضعف را دوس داشتن میدانند آری من درمیان مردمی بزرگ شده ام که از عشق فقط لذت های گمشده اشان را می یابند من درمیان مردمی هستم که یادشان رفته میشوی اگر یک روز نباشی درمیان مردمی که اگر نشان بدهی بزرگیت را توروا درهم میکوبند نشانت میدهند که چیزی نیستی وبعد با یک نیش خند کثیف از کنارت عبور میکنند . . . @Distortedhuman
اینجا
در تاریک ترین قسمت
نشسته ام...
ساعت ها ایستاده اند
زمان دیگر معنی ندارد
به دیوار های اطرافم
خیره میشوم.
تنها دوستانم هستند
تا ابد شرمنده ام
از درون مرده ام!
خسته ام , بیخوابم
به یاد خواهم آورد!
"مرگ یک لطف است" !
پس آرام بگیر!
زخم هایم را تازه میکنم
تنها برای احساس
تنها برای آنکه
زنده بودنم را ثابت کنم...
از خودم متنفرم
از همه چیز و همه کس
این زندگی لعنتی
مرا در خود غرق کرده
به سختی نفس نفس میکنم
از خودم شرمنده ام
برای تولدم , برای وجودم
هیچ کس را راضی نکرد
تنها وسیله ای جایگیر بوده ام
تکه گوشتی بی استفاده
که بوی گند و تعفنش
زندگی را برداشته...
شرمنده ام . . . . @Distortedhuman
در تاریک ترین قسمت
نشسته ام...
ساعت ها ایستاده اند
زمان دیگر معنی ندارد
به دیوار های اطرافم
خیره میشوم.
تنها دوستانم هستند
تا ابد شرمنده ام
از درون مرده ام!
خسته ام , بیخوابم
به یاد خواهم آورد!
"مرگ یک لطف است" !
پس آرام بگیر!
زخم هایم را تازه میکنم
تنها برای احساس
تنها برای آنکه
زنده بودنم را ثابت کنم...
از خودم متنفرم
از همه چیز و همه کس
این زندگی لعنتی
مرا در خود غرق کرده
به سختی نفس نفس میکنم
از خودم شرمنده ام
برای تولدم , برای وجودم
هیچ کس را راضی نکرد
تنها وسیله ای جایگیر بوده ام
تکه گوشتی بی استفاده
که بوی گند و تعفنش
زندگی را برداشته...
شرمنده ام . . . . @Distortedhuman
باور تنهایی
سخت بر وجودمان
پراکنده میشود...
یادآوری اینکه
سپاسگذار مرگ باشیم
که این روزها منتظر
پذیرایی از او هستیم
و او حتی خود را
زحمت نمی اندازد..
تنها به یک نگاه او یا حتی
یک اشاره نیاز داریم...
آری مشغله هایمان
انتظار برای فرا رسید
مرگ است !
با رویی باز آنرا پذیزا
خواهیم بود . . .
@Distortedhuman
سخت بر وجودمان
پراکنده میشود...
یادآوری اینکه
سپاسگذار مرگ باشیم
که این روزها منتظر
پذیرایی از او هستیم
و او حتی خود را
زحمت نمی اندازد..
تنها به یک نگاه او یا حتی
یک اشاره نیاز داریم...
آری مشغله هایمان
انتظار برای فرا رسید
مرگ است !
با رویی باز آنرا پذیزا
خواهیم بود . . .
@Distortedhuman
همه کودکان پرسش هایی می کنند. چیزها چگونه کار می کنند و چرا چنین هستند؟ اما همچنانکه بزرگتر می شوند، به آنها می گویند این پرسش ها احمقانه است یا اینکه پاسخی ندارند. من کودکی هستم که هرگز بزرگ نشده ام و همچنان میپرسم چگونه و چرا. گاهی هم پاسخی پیدا می کنم.
#پورفسور_هاوکینگ
@DistortedHuman
#پورفسور_هاوکینگ
@DistortedHuman
بعضی اوقات برای همه ی مان اتفاق می افتد که در حالاتمان گم میشویم، خوشحالیم در حالی که نمیدانیم چرا، ناگهان ناراحت میشویم بدون هیچ دلیلی، در تار و پود این احساسات یک کمبود نهفته است، یک نیاز نهفته است، اگر این نیاز را برطرف نکنید، این کمبود را جبران نکنید، در دریای افکار پریشانمان گم میشویم و کشتی های نجاتمان را غرق شده میبینیم. پس اگر اینچنین احساساتی بر شما حاکم شده است، آنرا نادیده نگیرید، زیرا نه چیزی خود به خود به وجود می آید و نه چیزی خود به خود از بین میرود.
#پ_احمدی
@DistortedHuman
#پ_احمدی
@DistortedHuman
و تاریکی راهنمایم میشود . . .
در کوچه پس کوچه های
این زندگی نفرین شده
به راه خود ادامه خواهم داد
تا آن زمان که دروازه های جهنم
با آغوشی باز پذیرای
میهمانی باشد که انتظارش را
همیشه کشیده است
آری شکست خورده ام
اما افتخار خواهم کرد . . . @Distortedhuman
در کوچه پس کوچه های
این زندگی نفرین شده
به راه خود ادامه خواهم داد
تا آن زمان که دروازه های جهنم
با آغوشی باز پذیرای
میهمانی باشد که انتظارش را
همیشه کشیده است
آری شکست خورده ام
اما افتخار خواهم کرد . . . @Distortedhuman