آدمها قلبت را میشکنند و سپس، بابت اینکه از کنارشان میروی، از تو میرنجند.
راست میگی من بهت کلی عذرخواهی بدهکارم،
اما مهم ترینش شاید این باشه که
عذرمیخوام که تو رو از هرکس و هرچیز و هرموجود و هر مخلوقی، توی این دنیا بیشتر دوست داشتم، عذر میخوام که دوست داشتن من از ظرفیت تو بیشتر شد.
اما مهم ترینش شاید این باشه که
عذرمیخوام که تو رو از هرکس و هرچیز و هرموجود و هر مخلوقی، توی این دنیا بیشتر دوست داشتم، عذر میخوام که دوست داشتن من از ظرفیت تو بیشتر شد.
كائنات اين شكليه كه ميگرده ببينه كی ميتونه بيشتر از همه دهنتو صاف كنه، همونو برميداره ميذاره سر راهت ..
❤2
معني كلمه ی قوی رو فقط کسايی با تمام وجودشون درک میکنن، که با وجود ضربه هايی که تو زندگیشون خوردن، رنج هايی که به تنهايی به دوش کشیدن، درد هايی که تو سینه پنهون کردن، اشکايی که يواشكی ريختن، هزار بار به ته خط رسیدن، امابرای بار هزار و یکم بلند شدن و ادامه دادن! اینا اگه حتی هیچکی هم پشتتون نباشه خودشون دوباره از همونجا که زخم خوردن جوونه میزنن، سبز میشن، و ثمر میدن...
هیچ چیز جالب و خوبی
در عشق یک طرفه وجود ندارد..
به نظرم کثافت است کثافتِ مطلق,
عشق به کسی که پاسخ احساساتت را نمیدهد
ممکن است در کتابها هیجان انگیز باشد
ولی در واقعیت به شکل غیر قابل تحمّلی
خسته کننده است.
در عشق یک طرفه وجود ندارد..
به نظرم کثافت است کثافتِ مطلق,
عشق به کسی که پاسخ احساساتت را نمیدهد
ممکن است در کتابها هیجان انگیز باشد
ولی در واقعیت به شکل غیر قابل تحمّلی
خسته کننده است.
هر آنچه در قلب میگذرد را نمیتوان
گفت، برای همین خداوند آه، اشک
و لرزش دستان رو هم خلق کرد ...
گفت، برای همین خداوند آه، اشک
و لرزش دستان رو هم خلق کرد ...
روزی میرسد که
نهتنها دیگر عاشق نمیشوی،
بلکه عشقِ دیگران به خودت را هم
باور نمیکنی!
نهتنها دیگر عاشق نمیشوی،
بلکه عشقِ دیگران به خودت را هم
باور نمیکنی!
در آخرین نامهام برایش نوشتم:
«من سهمِ خود را انجام دادم.
امیدوارم غیبتِ من، آرامشی به تو بدهد
که عشقِ من نتوانست.»
«من سهمِ خود را انجام دادم.
امیدوارم غیبتِ من، آرامشی به تو بدهد
که عشقِ من نتوانست.»