𝖽𝖾𝗏𝖺ㅤ⌇ㅤآمــــــوزش
رم کردن نگران نباشید درست میشه
دارم ابراز محبت میکنم🥰
Forwarded from برنامه ناشناس
https://t.me/Devatutorial/30897
نمیدونم لینکو درست گذاشتم یا نه.. ولی با این اینطوری میشه. من یه مدت از همین استفاده میکردم و داشتم اون چیزی که میخوای رو.
نمیدونم لینکو درست گذاشتم یا نه.. ولی با این اینطوری میشه. من یه مدت از همین استفاده میکردم و داشتم اون چیزی که میخوای رو.
والا اینا معتبر نیستن
همون zfont هم معتبر نیست گوشیو خراب میکنه
اصرارتون روی اینکه حتمی شبیه ایفون شه رو درک نمیکنم
ولی بازم ممنون
همون zfont هم معتبر نیست گوشیو خراب میکنه
اصرارتون روی اینکه حتمی شبیه ایفون شه رو درک نمیکنم
ولی بازم ممنون
Forwarded from برنامه ناشناس
https://t.me/Devatutorial/30988
سانیستا نصب کن. توی تنظیمات و تمهاش میتونی فونتهاشو خودت اد کنی. هر فونتی که بخوای- (فارسی و انگلیسی فرق نداره)
بعد ایموجی گوشیتو با zFont عوض کن. اونطوری باید کمی سختی بکشی اما خب وقتی به یه فونت مینویسی با یه فونت دیگه که فونت اصلیه گوشیته کنارش ایموجی میزاری و این حرفا. :"))
https://t.me/Devatutorial/30988
سانیستا نصب کن. توی تنظیمات و تمهاش میتونی فونتهاشو خودت اد کنی. هر فونتی که بخوای- (فارسی و انگلیسی فرق نداره)
بعد ایموجی گوشیتو با zFont عوض کن. اونطوری باید کمی سختی بکشی اما خب وقتی به یه فونت مینویسی با یه فونت دیگه که فونت اصلیه گوشیته کنارش ایموجی میزاری و این حرفا. :"))
Telegram
ᯏ婆𝐃𝖾𝗏𝐚 𝐓𝗎𝗍𝗈𝗋𝗂𝖺𝐥・ั•❩
هایییی کیوتی میخواستم ببینم چطوریه که هم ایموجیه آیفون هم این فونتو توی استوری دارن چون با zfont کلا فونتت یچی ساده میشه و اینجوری نیست....
👍1
Forwarded from برنامه ناشناس
قربونت به چسبونم که:")))
راجب معتبر بودن و ایناش اطلاع ندارم ولی تو اون یه سالی که ازش استفاده کردم مشکلی ایجاد نکرد.
راجب سانیستا هم بگم که بنده تقریبا سه دوسال و نیم ایناست ازش استفاده میکنم و بازم مشکلی نداشته:"))))))
https://t.me/Devatutorial/31178
قربونت به چسبونم که:")))
راجب معتبر بودن و ایناش اطلاع ندارم ولی تو اون یه سالی که ازش استفاده کردم مشکلی ایجاد نکرد.
راجب سانیستا هم بگم که بنده تقریبا سه دوسال و نیم ایناست ازش استفاده میکنم و بازم مشکلی نداشته:"))))))
https://t.me/Devatutorial/31178
Telegram
ᯏ婆𝐃𝖾𝗏𝐚 𝐓𝗎𝗍𝗈𝗋𝗂𝖺𝐥・ั•❩
والا اینا معتبر نیستن
همون zfont هم معتبر نیست گوشیو خراب میکنه
اصرارتون روی اینکه حتمی شبیه ایفون شه رو درک نمیکنم
ولی بازم ممنون
همون zfont هم معتبر نیست گوشیو خراب میکنه
اصرارتون روی اینکه حتمی شبیه ایفون شه رو درک نمیکنم
ولی بازم ممنون