Forwarded from برنامه ناشناس
سلام ببهشیدمزاحم شدم ...
میدونید چه شکلی میشه تو اینستا جواب چند تا کوئسشن باکس رو توی یه استوری گذاشت ؟
زدم توی اینترنت ولی یا سایت خراب بود یا جواب اینو نداشته بودن :((
میشه شما بهم بگید ؟
بازم ازتون عذر میخوامممو
سلام ببهشیدمزاحم شدم ...
میدونید چه شکلی میشه تو اینستا جواب چند تا کوئسشن باکس رو توی یه استوری گذاشت ؟
زدم توی اینترنت ولی یا سایت خراب بود یا جواب اینو نداشته بودن :((
میشه شما بهم بگید ؟
بازم ازتون عذر میخوامممو
ببین یه کوعسشن باکس رو اد میکنی بعدش اسکرین میگیری بعدش تت یخ استوری جدید اسکرین شاتتو اد میکنی کوفیان باکس میذاری و اسکرین شات و اینو انقد ادامه میدی تا هرچقدر میخوای بیاد اون تو