Forwarded from برنامه ناشناس
سلام
من میام تو تل از هیچی نمیتونم شات بگیرم حتی مثلا سیو مسیجمم مشکل از چیه؟
سلام
من میام تو تل از هیچی نمیتونم شات بگیرم حتی مثلا سیو مسیجمم مشکل از چیه؟