Forwarded from برنامه ناشناس
سلام و خسته نباشید. :"))♡
میگما، شما میدونید چطوری میشه فوروارد و کپی رو بست؟ مثلا بعضی چنلا هست که نه میتونی اسکرینشات بگیری ازشون نه میتونی هیچ غلط دیگهای بکنی😂
سلام و خسته نباشید. :"))♡
میگما، شما میدونید چطوری میشه فوروارد و کپی رو بست؟ مثلا بعضی چنلا هست که نه میتونی اسکرینشات بگیری ازشون نه میتونی هیچ غلط دیگهای بکنی😂
Forwarded from برنامه ناشناس
های میگم میشه چند تا پک از جین (گنشین ایمپکت) بدی خودم چیزی پیدا نکردم
های میگم میشه چند تا پک از جین (گنشین ایمپکت) بدی خودم چیزی پیدا نکردم
Forwarded from برنامه ناشناس
妖精
نیک نیمی ژاپنی که مثل صفت باشه دارین مثل این؟ تک حرفه باشه مثلا یدونه از این نوشتهای نمیدونم نصف این نوشته باشه
بابت بیانم عذر میخوام*😭
妖精
نیک نیمی ژاپنی که مثل صفت باشه دارین مثل این؟ تک حرفه باشه مثلا یدونه از این نوشتهای نمیدونم نصف این نوشته باشه
بابت بیانم عذر میخوام*😭