Forwarded from برنامه ناشناس
قربونت به چسبونم که:")))
راجب معتبر بودن و ایناش اطلاع ندارم ولی تو اون یه سالی که ازش استفاده کردم مشکلی ایجاد نکرد.
راجب سانیستا هم بگم که بنده تقریبا سه دوسال و نیم ایناست ازش استفاده میکنم و بازم مشکلی نداشته:"))))))
https://t.me/Devatutorial/31178
قربونت به چسبونم که:")))
راجب معتبر بودن و ایناش اطلاع ندارم ولی تو اون یه سالی که ازش استفاده کردم مشکلی ایجاد نکرد.
راجب سانیستا هم بگم که بنده تقریبا سه دوسال و نیم ایناست ازش استفاده میکنم و بازم مشکلی نداشته:"))))))
https://t.me/Devatutorial/31178
Telegram
ᯏ婆𝐃𝖾𝗏𝐚 𝐓𝗎𝗍𝗈𝗋𝗂𝖺𝐥・ั•❩
والا اینا معتبر نیستن
همون zfont هم معتبر نیست گوشیو خراب میکنه
اصرارتون روی اینکه حتمی شبیه ایفون شه رو درک نمیکنم
ولی بازم ممنون
همون zfont هم معتبر نیست گوشیو خراب میکنه
اصرارتون روی اینکه حتمی شبیه ایفون شه رو درک نمیکنم
ولی بازم ممنون
گوشی من همینجوریش باگه این جینگیلی بینگیلیا قطعا باگ ترش میکنه سمتشون نمیرم
Forwarded from برنامه ناشناس
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلام خسته نباشی
عامم ببین اهنگش ی حالت خاصی داره چجوری بگم..مث اصلیش نیس
اینو از کجا پیدا کنم یا چجوری میشه اهنگ رو اینطوری کرد..؟
امیدوارم که منظورمو گرفتی
عامم ببین اهنگش ی حالت خاصی داره چجوری بگم..مث اصلیش نیس
اینو از کجا پیدا کنم یا چجوری میشه اهنگ رو اینطوری کرد..؟
امیدوارم که منظورمو گرفتی
Forwarded from برنامه ناشناس
Telegram
ᯏ婆𝐃𝖾𝗏𝐚 𝐓𝗎𝗍𝗈𝗋𝗂𝖺𝐥・ั•❩