יפה שהשאירו מדינה עם יכולות כאלה, להשתקם ועוד הביאו לה כסף לזה.
אגב, חיל האוויר האמריקני לא יעיל לחלוטין והאיכות שלו היא לא וואו.
90% מהעבודה במערכה האחרונה בוצעה ע"י ישראל כשארה"ב עובדת בעיקר מול חיל הים האירני.
ברוכים הבאים ללוחמה של 2026, שמשלבת כטב"מים בגדלים שונים, לצד רחפנים, כאשר הכול מנוהל ע"י AI.
בעתיד, הסיפור הזה יידע ליירט גם מטוסי קרב, מן הסתם.
אגב, חיל האוויר האמריקני לא יעיל לחלוטין והאיכות שלו היא לא וואו.
90% מהעבודה במערכה האחרונה בוצעה ע"י ישראל כשארה"ב עובדת בעיקר מול חיל הים האירני.
ברוכים הבאים ללוחמה של 2026, שמשלבת כטב"מים בגדלים שונים, לצד רחפנים, כאשר הכול מנוהל ע"י AI.
בעתיד, הסיפור הזה יידע ליירט גם מטוסי קרב, מן הסתם.
👍7😢2
טור אינסופי של שבויים סובייטים, תחילת מבצע "ברברוסה", קיץ 1941.
הגרמנים הצליחו לכתר ולקחת בשבי כמה וכמה ארמיות סובייטיות, ובכללי תכניות המלחמה נבנו כך(המטכ"ל הגרמני סבר כך) שאחרי תבוסות כאלה, הצבא האדום יתפרק.
אבל סטלין, הכין מראש כמות אדירה של עתודות כוח אדם (קראו לזה Strategic Echelon, היו כמה כאלה, כאשר כל אחד מנה מליוני חיילים), וכשקבוצת ארמיות אחת נמחקה, מיד הופיעה אחריה אחת אחרת.
הגרמנים בתורם, ספגו אבדות גם, ובסופו של דבר מצאו את עצמם בשערי מוסקבה עם אפס עגול של עתודות, ללא טנקים וללא לוגיסטיקה.
הבליצקריג עובד מצוין, רק בשטח מוגבל ומול מדינות לא מאוד גדולות.
הגרמנים הצליחו לכתר ולקחת בשבי כמה וכמה ארמיות סובייטיות, ובכללי תכניות המלחמה נבנו כך(המטכ"ל הגרמני סבר כך) שאחרי תבוסות כאלה, הצבא האדום יתפרק.
אבל סטלין, הכין מראש כמות אדירה של עתודות כוח אדם (קראו לזה Strategic Echelon, היו כמה כאלה, כאשר כל אחד מנה מליוני חיילים), וכשקבוצת ארמיות אחת נמחקה, מיד הופיעה אחריה אחת אחרת.
הגרמנים בתורם, ספגו אבדות גם, ובסופו של דבר מצאו את עצמם בשערי מוסקבה עם אפס עגול של עתודות, ללא טנקים וללא לוגיסטיקה.
הבליצקריג עובד מצוין, רק בשטח מוגבל ומול מדינות לא מאוד גדולות.
👍5
קיץ 1941.
קבלת פנים נחמדה לגרמנים בעיר פולטאבה, אוקראינה.
מתוך כמליון וחצי יהודים שנרצחו באוקראינה מאז 1941, כרבע מליון נרצחו ע"י האוקראינים עצמם.
אחד האירועים הכי מחרידים, הוא רצח של 90 ילדים יהודיים בעיר בילה צרקבה ע"י המשטרה האוקראינית.
מראות שזעזעו אפילו אנשי SS מנוסים.
כשהרוסים פלשו לאוקראינה, לי אישית היה ברור לחלוטין שמדובר בעונש מלמעלה על הפשעים שלהם נגד העם היהודי.
קבלת פנים נחמדה לגרמנים בעיר פולטאבה, אוקראינה.
מתוך כמליון וחצי יהודים שנרצחו באוקראינה מאז 1941, כרבע מליון נרצחו ע"י האוקראינים עצמם.
אחד האירועים הכי מחרידים, הוא רצח של 90 ילדים יהודיים בעיר בילה צרקבה ע"י המשטרה האוקראינית.
מראות שזעזעו אפילו אנשי SS מנוסים.
כשהרוסים פלשו לאוקראינה, לי אישית היה ברור לחלוטין שמדובר בעונש מלמעלה על הפשעים שלהם נגד העם היהודי.
👍8🤬6
Forwarded from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
"אני כותבת את המילים האלה בדמעות של בושה. בבקשה, אל תדלגו💔"
מאחורי ההודעה הזו עומדת אם שכולה, גיבורה, שכבר עברה הכל: אובדן שני יקירים לסרטן, גירושים כואבים, ומאבק יומיומי לגדל לבדה בן יחיד שמשרת היום בצה"ל🙏.
היא ניסתה הכל כדי לא לבקש נדבות. היא פתחה עסק קטן, עבדה עד אפיסת כוחות, אבל החובות, מעל חצי מיליון שקלים, קברו אותה תחתם😓
"אין לי ממי לבקש אני זקוקה לכם, רק כדי לקום מהקרשים ולפתוח דף חדש.”
הרב אליקים לבנון שליט"א קורא לציבור להתגייס בדחיפות להצלתה
כנסו עכשיו להעניק לה חיים חדשים
👇 👇 👇 👇
https://pe4ch.com/ref/zu3ac7D42che
מאחורי ההודעה הזו עומדת אם שכולה, גיבורה, שכבר עברה הכל: אובדן שני יקירים לסרטן, גירושים כואבים, ומאבק יומיומי לגדל לבדה בן יחיד שמשרת היום בצה"ל🙏.
היא ניסתה הכל כדי לא לבקש נדבות. היא פתחה עסק קטן, עבדה עד אפיסת כוחות, אבל החובות, מעל חצי מיליון שקלים, קברו אותה תחתם😓
"אין לי ממי לבקש אני זקוקה לכם, רק כדי לקום מהקרשים ולפתוח דף חדש.”
הרב אליקים לבנון שליט"א קורא לציבור להתגייס בדחיפות להצלתה
כנסו עכשיו להעניק לה חיים חדשים
https://pe4ch.com/ref/zu3ac7D42che
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤6
Forwarded from משה פייגלין Moshe Feiglin
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
איך הלכת לנו פתאום אביטל שלנו. פצצת אנרגיה של מסירות ומנהיגות מתוך ענווה.
"האדמה שכל כך אהבה מחבקת אותה עכשיו" - חיבקתי ולחשתי באוזנו של רועי כשהחברים הרבים החלו לכסות את הקבר הטרי בבקעת הירדן. מנהיגים ומנהיגות כמוך אנחנו צריכים היום. כמוך.
"האדמה שכל כך אהבה מחבקת אותה עכשיו" - חיבקתי ולחשתי באוזנו של רועי כשהחברים הרבים החלו לכסות את הקבר הטרי בבקעת הירדן. מנהיגים ומנהיגות כמוך אנחנו צריכים היום. כמוך.
👍5🫡5❤1
Forwarded from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
הייתם מאמינים שזה נשיא קולומביה החדש, במקום הפרוגרסיבי האנטישמי הקודם? וואו, זה מיום הבחירות, ויש למה לצפות, כולל השגרירות לירושלים.
💥 חדש ומשמח עם הרבה ערך: עלה עכשיו בג'יפלאנט, פנורמי וענק:
גילוי אמריקה: האם יבשת דרום אמריקה כולה עוברת לצד ישראל?
gplanet.co.il/גילוי-אמריקה-האם-יבשת-דרום-אמריקה-כולה
גילוי אמריקה: האם יבשת דרום אמריקה כולה עוברת לצד ישראל?
gplanet.co.il/גילוי-אמריקה-האם-יבשת-דרום-אמריקה-כולה
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤12🙏2
Forwarded from WarFront Witness (<@:D)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚡️🇨🇳 The Chinese PLA Rocket Force has launched DF-17 hypersonic missiles fitted with DF-ZF hypersonic glide vehicles during a joint training exercise in the Gobi Desert, demonstrating China’s maneuverable, medium-range hypersonic strike capability.
@wfwitness
@wfwitness
👍4🤔1
העיר וורונייז": תקיפה של מפעל למוליכים למחצה (מיוצרים בעיקר עבור טק"ק בליסטי ומערכות נ"מ ) באמצעות טילי שיוט אוקראינים (לא ברור אם נעשה שימוש ב "פלמינגו" המקומי או ב SCALP האירופאי).
האוקראינים כמעט ובלי חיל אוויר (כמות קטנה של מטוסי קרב שמישים שעושים גיחות מועטות מאוד) מצליחה בצורה יפה מאוד, לכתוש את העורף הרוסי: שילוב של טילי שיוט וכטב"מים ממגוון גדול של סוגים שמשוגרים בכמויות הזויות.
בסופו של דבר, מאסיביות ופשטות תמיד תנצח פריט מתוחכם ויקר.
מלחמת הקואליציה נגד אירן, הוכיחה את זה.
ההשפעה של הטילים האירניים על המפרציות וחסימת הורמוז ע"י סירות מהירות, עשתה הרבה יותר מאשר הפצצות בלתי פוסקות על איראן עם מגוון אדיר של חימוש יקר בטירוף.
קרדיט לצילומים: ערוץ Super Nova Plus
האוקראינים כמעט ובלי חיל אוויר (כמות קטנה של מטוסי קרב שמישים שעושים גיחות מועטות מאוד) מצליחה בצורה יפה מאוד, לכתוש את העורף הרוסי: שילוב של טילי שיוט וכטב"מים ממגוון גדול של סוגים שמשוגרים בכמויות הזויות.
בסופו של דבר, מאסיביות ופשטות תמיד תנצח פריט מתוחכם ויקר.
מלחמת הקואליציה נגד אירן, הוכיחה את זה.
ההשפעה של הטילים האירניים על המפרציות וחסימת הורמוז ע"י סירות מהירות, עשתה הרבה יותר מאשר הפצצות בלתי פוסקות על איראן עם מגוון אדיר של חימוש יקר בטירוף.
קרדיט לצילומים: ערוץ Super Nova Plus
❤4👍1
Forwarded from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
בשנה הבאה 2027 מספר היהודים בישראל יחצה את ה- 8 מיליון אזרחים (כרגע 7.8 מיליון), וישראל היא המרכז החד משמעי של העולם היהודי, לדורותיו, שממילא הולך ונכחד, ראו את נפילת ניו יורק האומללה.
קצב הגידול היהודי בישראל הוא של 1.5% לערך בשנה ועולה, עם 140,000 לידות יהודיות בשנה. כל עליה, תגדיל את האחוז, וכדאי לעלות עכשיו, אחרת ישלמו יותר.
יש לזה השלכות אסטרטגיות על הנדל"ן למגורים בישראל, חדש, בג'יפלאנט:
gplanet.co.il/בעל-ערך-האם-כפי-שצפינו-את-זינוק-הבורסה
קצב הגידול היהודי בישראל הוא של 1.5% לערך בשנה ועולה, עם 140,000 לידות יהודיות בשנה. כל עליה, תגדיל את האחוז, וכדאי לעלות עכשיו, אחרת ישלמו יותר.
יש לזה השלכות אסטרטגיות על הנדל"ן למגורים בישראל, חדש, בג'יפלאנט:
gplanet.co.il/בעל-ערך-האם-כפי-שצפינו-את-זינוק-הבורסה
❤5👍1🙏1
GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
בשנה הבאה 2027 מספר היהודים בישראל יחצה את ה- 8 מיליון אזרחים (כרגע 7.8 מיליון), וישראל היא המרכז החד משמעי של העולם היהודי, לדורותיו, שממילא הולך ונכחד, ראו את נפילת ניו יורק האומללה. קצב הגידול היהודי בישראל הוא של 1.5% לערך בשנה ועולה, עם 140,000 לידות…
ישראל בקרוב מאוד, תצטרך הרבה מאוד שטח.
קצב הגידול המאוד גבוהה של האוכלוסייה היהודית המקורית לצד גל של עליות (שיהיה בוודאות) מאירופה, קנדה וארה"ב, יצריך בנייה מהירה (כולל אישורים מהירים, אפס ביורוקרטיה, עובדים זרים איכותיים ועוד), הקמת מרכזי תעשייה וקניות, מקומות עבודה ועוד.
השטח ביהודה ושומרון, עזה,דרום סוריה ודרום לבנון, מתאים בדיוק למטרות האלה.
במקום לחזק את גטו גוש דן שגם ככה מפוצץ עד אפס מקום, תתנו לאנשים אפשרות לרכוש אדמה ברצועה ובחוראן בסוריה לשעבר.
לחשוב על גבולות 1948, זה לחשוב במונחים של גטו קרקוב.
אין לזה הגדרה אחרת.
זה לא בושה להגיד לכלל העולם, שעם ישראל יחזיר אדמות הסטוריות- לשאר העמים באזור אגב, אין שום בעיה להצהיר על זה (איראן, טורקיה, "סוריה" של המחבל ג"ולאני ועוד).
קצב הגידול המאוד גבוהה של האוכלוסייה היהודית המקורית לצד גל של עליות (שיהיה בוודאות) מאירופה, קנדה וארה"ב, יצריך בנייה מהירה (כולל אישורים מהירים, אפס ביורוקרטיה, עובדים זרים איכותיים ועוד), הקמת מרכזי תעשייה וקניות, מקומות עבודה ועוד.
השטח ביהודה ושומרון, עזה,דרום סוריה ודרום לבנון, מתאים בדיוק למטרות האלה.
במקום לחזק את גטו גוש דן שגם ככה מפוצץ עד אפס מקום, תתנו לאנשים אפשרות לרכוש אדמה ברצועה ובחוראן בסוריה לשעבר.
לחשוב על גבולות 1948, זה לחשוב במונחים של גטו קרקוב.
אין לזה הגדרה אחרת.
זה לא בושה להגיד לכלל העולם, שעם ישראל יחזיר אדמות הסטוריות- לשאר העמים באזור אגב, אין שום בעיה להצהיר על זה (איראן, טורקיה, "סוריה" של המחבל ג"ולאני ועוד).
❤14🙏4💯2
הם שיתפו פעולה בצורה עניפה עם היטלר בשנות ה 30 (ומתחת לשטיח גם ב 40).
למה בעצם שלא יעשו עסקים עם הנאצים השיעים?
הבעיה פה זה לא ארה"ב- הם היו ידועים מאז ומעולם כאומה ללא מצפון לחלוטין - רק עסקים.
הבעיה פה זו העובדה שישראל עשתה מיקור חוץ לבטחון שלה, לאנשים כאלה.
למה בעצם שלא יעשו עסקים עם הנאצים השיעים?
הבעיה פה זה לא ארה"ב- הם היו ידועים מאז ומעולם כאומה ללא מצפון לחלוטין - רק עסקים.
הבעיה פה זו העובדה שישראל עשתה מיקור חוץ לבטחון שלה, לאנשים כאלה.
👍5🤮2