De Fenestra דה פנסטרה
734 subscribers
25.7K photos
6.93K videos
4 files
1.37K links
עם הנצח, לא פוחד מדרך ארוכה
Download Telegram
הרומאים לפחות בנו בנייה איכותית שהשאירה פה חותם.

מה האמריקאים הביאו לנו? סדרות על 666 מגדרים וחלקות אדירות בבתי העלמין הצבאיים?

אני מודה שבמובנים מסוימים, אני מתעב אותם יותר מאשר את המוסלמים.

למוסלמים לפחות יש זהות ברורה. מה יש לארה"ב, חוץ מנהנתנות חומרית ועסקנות?
👍9😁1
הפוסט,העיתון האהוב על טראמפ, מכסח אותו בצורה גלויה לחלוטין.

אפילו בוייטנאם,ארה"ב לא הפסידה בצורה משפילה ומהירה כ"כ.
👍12💯2
יפה שהשאירו מדינה עם יכולות כאלה, להשתקם ועוד הביאו לה כסף לזה.

אגב, חיל האוויר האמריקני לא יעיל לחלוטין והאיכות שלו היא לא וואו.

90% מהעבודה במערכה האחרונה בוצעה ע"י ישראל כשארה"ב עובדת בעיקר מול חיל הים האירני.

ברוכים הבאים ללוחמה של 2026, שמשלבת כטב"מים בגדלים שונים, לצד רחפנים, כאשר הכול מנוהל ע"י AI.

בעתיד, הסיפור הזה יידע ליירט גם מטוסי קרב, מן הסתם.
👍7😢2
קצת יותר מ -80 שנה בין שני האירועים. כלום ושום דבר במונחים הסטוריים.
💯103😢2
עסקת הפאלקון המפורסמת של תחילת ה 2000.

רק מזכיר שארה"ב הפעילו לחץ כבד כדי שישראל תבטל את פרויקט ה "לביא" שהיה טוב משמעותית מאשר ה F-16.

ל"ברית" עם ארה"ב יש מרוויחה אחת עקרית - וזו לא ישראל.
👍12💯3😢1
טור אינסופי של שבויים סובייטים, תחילת מבצע "ברברוסה", קיץ 1941.

הגרמנים הצליחו לכתר ולקחת בשבי כמה וכמה ארמיות סובייטיות, ובכללי תכניות המלחמה נבנו כך(המטכ"ל הגרמני סבר כך) שאחרי תבוסות כאלה, הצבא האדום יתפרק.

אבל סטלין, הכין מראש כמות אדירה של עתודות כוח אדם (קראו לזה Strategic Echelon, היו כמה כאלה, כאשר כל אחד מנה מליוני חיילים), וכשקבוצת ארמיות אחת נמחקה, מיד הופיעה אחריה אחת אחרת.

הגרמנים בתורם, ספגו אבדות גם, ובסופו של דבר מצאו את עצמם בשערי מוסקבה עם אפס עגול של עתודות, ללא טנקים וללא לוגיסטיקה.

הבליצקריג עובד מצוין, רק בשטח מוגבל ומול מדינות לא מאוד גדולות.
👍5
תמונת המצב.
😁12👏1
צחקתי פה הרבה.
😁7🤮3💩1
קיץ 1941.

קבלת פנים נחמדה לגרמנים בעיר פולטאבה, אוקראינה.

מתוך כמליון וחצי יהודים שנרצחו באוקראינה מאז 1941, כרבע מליון נרצחו ע"י האוקראינים עצמם.

אחד האירועים הכי מחרידים, הוא רצח של 90 ילדים יהודיים בעיר בילה צרקבה ע"י המשטרה האוקראינית.

מראות שזעזעו אפילו אנשי SS מנוסים.

כשהרוסים פלשו לאוקראינה, לי אישית היה ברור לחלוטין שמדובר בעונש מלמעלה על הפשעים שלהם נגד העם היהודי.
👍8🤬6
תארו לכם את היטלר "מוחלש" אחרי 1945 עם מלאי של 50% טילי V-2 ויכולות ייצור ושיקום שנשארו.
👍8💯3
"אני כותבת את המילים האלה בדמעות של בושה. בבקשה, אל תדלגו💔"

​מאחורי ההודעה הזו עומדת אם שכולה, גיבורה, שכבר עברה הכל: אובדן שני יקירים לסרטן, גירושים כואבים, ומאבק יומיומי לגדל לבדה בן יחיד שמשרת היום בצה"ל🙏.

​היא ניסתה הכל כדי לא לבקש נדבות. היא פתחה עסק קטן, עבדה עד אפיסת כוחות, אבל החובות, מעל חצי מיליון שקלים, קברו אותה תחתם😓

"אין לי ממי לבקש אני זקוקה לכם, רק כדי לקום מהקרשים ולפתוח דף חדש.”

הרב אליקים לבנון שליט"א קורא לציבור להתגייס בדחיפות להצלתה

כנסו עכשיו להעניק לה חיים חדשים

👇👇👇👇
https://pe4ch.com/ref/zu3ac7D42che
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
6
תמונת המצב בשטח.
😁14
ההתחלה היתה לא פחות מטורפת. הסיום הוא טרגדיה. לפחות בשביל ארה"ב.
👍12😢5😨2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
איך הלכת לנו פתאום אביטל שלנו. פצצת אנרגיה של מסירות ומנהיגות מתוך ענווה.
"האדמה שכל כך אהבה מחבקת אותה עכשיו" - חיבקתי ולחשתי באוזנו של רועי כשהחברים הרבים החלו לכסות את הקבר הטרי בבקעת הירדן. מנהיגים ומנהיגות כמוך אנחנו צריכים היום. כמוך.
👍5🫡51
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
הייתם מאמינים שזה נשיא קולומביה החדש, במקום הפרוגרסיבי האנטישמי הקודם? וואו, זה מיום הבחירות, ויש למה לצפות, כולל השגרירות לירושלים.

💥 חדש ומשמח עם הרבה ערך: עלה עכשיו בג'יפלאנט, פנורמי וענק:

גילוי אמריקה: האם יבשת דרום אמריקה כולה עוברת לצד ישראל?
gplanet.co.il/גילוי-אמריקה-האם-יבשת-דרום-אמריקה-כולה
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
12🙏2
Forwarded from WarFront Witness (<@:D)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚡️🇨🇳 The Chinese PLA Rocket Force has launched DF-17 hypersonic missiles fitted with DF-ZF hypersonic glide vehicles during a joint training exercise in the Gobi Desert, demonstrating China’s maneuverable, medium-range hypersonic strike capability.

@wfwitness
👍4🤔1
העיר וורונייז": תקיפה של מפעל למוליכים למחצה (מיוצרים בעיקר עבור טק"ק בליסטי ומערכות נ"מ ) באמצעות טילי שיוט אוקראינים (לא ברור אם נעשה שימוש ב "פלמינגו" המקומי או ב SCALP האירופאי).

האוקראינים כמעט ובלי חיל אוויר (כמות קטנה של מטוסי קרב שמישים שעושים גיחות מועטות מאוד) מצליחה בצורה יפה מאוד, לכתוש את העורף הרוסי: שילוב של טילי שיוט וכטב"מים ממגוון גדול של סוגים שמשוגרים בכמויות הזויות.

בסופו של דבר, מאסיביות ופשטות תמיד תנצח פריט מתוחכם ויקר.

מלחמת הקואליציה נגד אירן, הוכיחה את זה.

ההשפעה של הטילים האירניים על המפרציות וחסימת הורמוז ע"י סירות מהירות, עשתה הרבה יותר מאשר הפצצות בלתי פוסקות על איראן עם מגוון אדיר של חימוש יקר בטירוף.

קרדיט לצילומים: ערוץ Super Nova Plus
4👍1