Forwarded from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ולכבוד חגיגות עשורא, כנסיות בניו יורק מתחילות לעלות באש באופן "מסתורי", כמו בצרפת.
זו הכנסייה South Bushwick, שהחזיקה מעמד בברוקלין 173 שנים, ובדיוק עכשיו נשרפה עד ליסוד, ראיתם מה זה.. החזיקה מעמד ששה חודשים תחת שלטון ראש העיר השיעי הראשון.
רגע! אתה רומז שמוס-למים שרפו אותה???😆 😆 ..
מה פתאום.. איסאלמופובים, תתביישו..
זו הכנסייה South Bushwick, שהחזיקה מעמד בברוקלין 173 שנים, ובדיוק עכשיו נשרפה עד ליסוד, ראיתם מה זה.. החזיקה מעמד ששה חודשים תחת שלטון ראש העיר השיעי הראשון.
רגע! אתה רומז שמוס-למים שרפו אותה???
מה פתאום.. איסאלמופובים, תתביישו..
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10🔥4🥰1
לדעתי האישית, מה שקורה עם ארה"ב בשבועות האחרונים, הוא התבוסה הכי קשה שלה, מאז הקמתה.
והאמת? תענוג לצפות בדבר כזה, בקנה מידה הסטורי. מדובר בשקיעה בלייב, של מעצמה אדירה עד לא מזמן, רומא המודרנית של ממש.
אז כן, ארה"ב עדיין (על הנייר) חזקה צבאית, עם כלכלה (גם על הנייר) חזקה יחסית, תשתית תעשייתית ומדעית גדולה ועוד.
אבל לכל מי שמכיר את ההסטוריה שלה, ברור כשמש שהכול זה מרעית עין.
ארה"ב לא רק שלא תשתקם לעולם יותר, אלה שתתפרק בוודאות.
החברה האמריקאית חולה אנושות, ומזה, אין תקומה.
ישראל חייבת להתחיל להוריד הילוך ביחסים עם ארה"ב, ולהתחיל לכרות בריתות אסטרטגיות עם כמה שיותר מדינות.
כמו שרואים לפי הדוגמאות של קולומביה וסלובניה, הכול מתהפך בן רגע, ובסופו של דבר ישנם רק שני דברים נצחיים - בורא עולם ועם ישראל.
והאמת? תענוג לצפות בדבר כזה, בקנה מידה הסטורי. מדובר בשקיעה בלייב, של מעצמה אדירה עד לא מזמן, רומא המודרנית של ממש.
אז כן, ארה"ב עדיין (על הנייר) חזקה צבאית, עם כלכלה (גם על הנייר) חזקה יחסית, תשתית תעשייתית ומדעית גדולה ועוד.
אבל לכל מי שמכיר את ההסטוריה שלה, ברור כשמש שהכול זה מרעית עין.
ארה"ב לא רק שלא תשתקם לעולם יותר, אלה שתתפרק בוודאות.
החברה האמריקאית חולה אנושות, ומזה, אין תקומה.
ישראל חייבת להתחיל להוריד הילוך ביחסים עם ארה"ב, ולהתחיל לכרות בריתות אסטרטגיות עם כמה שיותר מדינות.
כמו שרואים לפי הדוגמאות של קולומביה וסלובניה, הכול מתהפך בן רגע, ובסופו של דבר ישנם רק שני דברים נצחיים - בורא עולם ועם ישראל.
🙏9💯7👍3❤1
יפה שהשאירו מדינה עם יכולות כאלה, להשתקם ועוד הביאו לה כסף לזה.
אגב, חיל האוויר האמריקני לא יעיל לחלוטין והאיכות שלו היא לא וואו.
90% מהעבודה במערכה האחרונה בוצעה ע"י ישראל כשארה"ב עובדת בעיקר מול חיל הים האירני.
ברוכים הבאים ללוחמה של 2026, שמשלבת כטב"מים בגדלים שונים, לצד רחפנים, כאשר הכול מנוהל ע"י AI.
בעתיד, הסיפור הזה יידע ליירט גם מטוסי קרב, מן הסתם.
אגב, חיל האוויר האמריקני לא יעיל לחלוטין והאיכות שלו היא לא וואו.
90% מהעבודה במערכה האחרונה בוצעה ע"י ישראל כשארה"ב עובדת בעיקר מול חיל הים האירני.
ברוכים הבאים ללוחמה של 2026, שמשלבת כטב"מים בגדלים שונים, לצד רחפנים, כאשר הכול מנוהל ע"י AI.
בעתיד, הסיפור הזה יידע ליירט גם מטוסי קרב, מן הסתם.
👍7😢2
טור אינסופי של שבויים סובייטים, תחילת מבצע "ברברוסה", קיץ 1941.
הגרמנים הצליחו לכתר ולקחת בשבי כמה וכמה ארמיות סובייטיות, ובכללי תכניות המלחמה נבנו כך(המטכ"ל הגרמני סבר כך) שאחרי תבוסות כאלה, הצבא האדום יתפרק.
אבל סטלין, הכין מראש כמות אדירה של עתודות כוח אדם (קראו לזה Strategic Echelon, היו כמה כאלה, כאשר כל אחד מנה מליוני חיילים), וכשקבוצת ארמיות אחת נמחקה, מיד הופיעה אחריה אחת אחרת.
הגרמנים בתורם, ספגו אבדות גם, ובסופו של דבר מצאו את עצמם בשערי מוסקבה עם אפס עגול של עתודות, ללא טנקים וללא לוגיסטיקה.
הבליצקריג עובד מצוין, רק בשטח מוגבל ומול מדינות לא מאוד גדולות.
הגרמנים הצליחו לכתר ולקחת בשבי כמה וכמה ארמיות סובייטיות, ובכללי תכניות המלחמה נבנו כך(המטכ"ל הגרמני סבר כך) שאחרי תבוסות כאלה, הצבא האדום יתפרק.
אבל סטלין, הכין מראש כמות אדירה של עתודות כוח אדם (קראו לזה Strategic Echelon, היו כמה כאלה, כאשר כל אחד מנה מליוני חיילים), וכשקבוצת ארמיות אחת נמחקה, מיד הופיעה אחריה אחת אחרת.
הגרמנים בתורם, ספגו אבדות גם, ובסופו של דבר מצאו את עצמם בשערי מוסקבה עם אפס עגול של עתודות, ללא טנקים וללא לוגיסטיקה.
הבליצקריג עובד מצוין, רק בשטח מוגבל ומול מדינות לא מאוד גדולות.
👍5
קיץ 1941.
קבלת פנים נחמדה לגרמנים בעיר פולטאבה, אוקראינה.
מתוך כמליון וחצי יהודים שנרצחו באוקראינה מאז 1941, כרבע מליון נרצחו ע"י האוקראינים עצמם.
אחד האירועים הכי מחרידים, הוא רצח של 90 ילדים יהודיים בעיר בילה צרקבה ע"י המשטרה האוקראינית.
מראות שזעזעו אפילו אנשי SS מנוסים.
כשהרוסים פלשו לאוקראינה, לי אישית היה ברור לחלוטין שמדובר בעונש מלמעלה על הפשעים שלהם נגד העם היהודי.
קבלת פנים נחמדה לגרמנים בעיר פולטאבה, אוקראינה.
מתוך כמליון וחצי יהודים שנרצחו באוקראינה מאז 1941, כרבע מליון נרצחו ע"י האוקראינים עצמם.
אחד האירועים הכי מחרידים, הוא רצח של 90 ילדים יהודיים בעיר בילה צרקבה ע"י המשטרה האוקראינית.
מראות שזעזעו אפילו אנשי SS מנוסים.
כשהרוסים פלשו לאוקראינה, לי אישית היה ברור לחלוטין שמדובר בעונש מלמעלה על הפשעים שלהם נגד העם היהודי.
👍8🤬6
Forwarded from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
"אני כותבת את המילים האלה בדמעות של בושה. בבקשה, אל תדלגו💔"
מאחורי ההודעה הזו עומדת אם שכולה, גיבורה, שכבר עברה הכל: אובדן שני יקירים לסרטן, גירושים כואבים, ומאבק יומיומי לגדל לבדה בן יחיד שמשרת היום בצה"ל🙏.
היא ניסתה הכל כדי לא לבקש נדבות. היא פתחה עסק קטן, עבדה עד אפיסת כוחות, אבל החובות, מעל חצי מיליון שקלים, קברו אותה תחתם😓
"אין לי ממי לבקש אני זקוקה לכם, רק כדי לקום מהקרשים ולפתוח דף חדש.”
הרב אליקים לבנון שליט"א קורא לציבור להתגייס בדחיפות להצלתה
כנסו עכשיו להעניק לה חיים חדשים
👇 👇 👇 👇
https://pe4ch.com/ref/zu3ac7D42che
מאחורי ההודעה הזו עומדת אם שכולה, גיבורה, שכבר עברה הכל: אובדן שני יקירים לסרטן, גירושים כואבים, ומאבק יומיומי לגדל לבדה בן יחיד שמשרת היום בצה"ל🙏.
היא ניסתה הכל כדי לא לבקש נדבות. היא פתחה עסק קטן, עבדה עד אפיסת כוחות, אבל החובות, מעל חצי מיליון שקלים, קברו אותה תחתם😓
"אין לי ממי לבקש אני זקוקה לכם, רק כדי לקום מהקרשים ולפתוח דף חדש.”
הרב אליקים לבנון שליט"א קורא לציבור להתגייס בדחיפות להצלתה
כנסו עכשיו להעניק לה חיים חדשים
https://pe4ch.com/ref/zu3ac7D42che
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤6
Forwarded from משה פייגלין Moshe Feiglin
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
איך הלכת לנו פתאום אביטל שלנו. פצצת אנרגיה של מסירות ומנהיגות מתוך ענווה.
"האדמה שכל כך אהבה מחבקת אותה עכשיו" - חיבקתי ולחשתי באוזנו של רועי כשהחברים הרבים החלו לכסות את הקבר הטרי בבקעת הירדן. מנהיגים ומנהיגות כמוך אנחנו צריכים היום. כמוך.
"האדמה שכל כך אהבה מחבקת אותה עכשיו" - חיבקתי ולחשתי באוזנו של רועי כשהחברים הרבים החלו לכסות את הקבר הטרי בבקעת הירדן. מנהיגים ומנהיגות כמוך אנחנו צריכים היום. כמוך.
👍5🫡5❤1