Forwarded from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
מבזק
כך זה התנהל הלילה: קטר מכתיבה לצורר ואנס את ה"ההסכמות". הוא כותב בעצמו, וארה"ב ויתרה על כל עמדותיה.
"תכתוב".. "תכתוב".. ישות ננסית איסלאמיסטית ורוצחת, מכתיבה למעצמה אבודה, כך ממש, מול המצלמות. סגן נשיא ארה"ב הפך למזכירה של הקטרים. אין פיקוח, אין מדינה, אין אבטחת מידע, והריגול הקטרי פקיסטני חוגג שם. כמו התנהלות של מיליציה.
כך זה התנהל הלילה: קטר מכתיבה לצורר ואנס את ה"ההסכמות". הוא כותב בעצמו, וארה"ב ויתרה על כל עמדותיה.
"תכתוב".. "תכתוב".. ישות ננסית איסלאמיסטית ורוצחת, מכתיבה למעצמה אבודה, כך ממש, מול המצלמות. סגן נשיא ארה"ב הפך למזכירה של הקטרים. אין פיקוח, אין מדינה, אין אבטחת מידע, והריגול הקטרי פקיסטני חוגג שם. כמו התנהלות של מיליציה.
🤮11🤯2
GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
מבזק כך זה התנהל הלילה: קטר מכתיבה לצורר ואנס את ה"ההסכמות". הוא כותב בעצמו, וארה"ב ויתרה על כל עמדותיה. "תכתוב".. "תכתוב".. ישות ננסית איסלאמיסטית ורוצחת, מכתיבה למעצמה אבודה, כך ממש, מול המצלמות. סגן נשיא ארה"ב הפך למזכירה של הקטרים. אין פיקוח, אין מדינה…
משום מה זה הזכיר לי את זה.
צריך לומר שאובמה היה מתון מאוד יחסית לחבר'ה האלה.
צריך לומר שאובמה היה מתון מאוד יחסית לחבר'ה האלה.
👍9😁4
טנק גרמני (במקור צ'כי ) מסוג Pz 35t במהלך לחימה באזור לנינגרד, ספטמבר 1941.
85 שנה למבצע "ברברוסה".
ל "בליצקריג" היה חסרון משמעותי אחד - הוא מתאים לשטח מוגבל מוגבל ונגד אויב עם משאבי כוח אדם /כלכלה בינוניים במקרה הטוב.
ברגע שמגיעים לאויב עם עתודות כוח אדם בלתי נגמרות, על פני שטח אינסופי, הבליצקריג עובד עד שלב מסוים שאחריו הוא הופך למלחמת התשה.
85 שנה למבצע "ברברוסה".
ל "בליצקריג" היה חסרון משמעותי אחד - הוא מתאים לשטח מוגבל מוגבל ונגד אויב עם משאבי כוח אדם /כלכלה בינוניים במקרה הטוב.
ברגע שמגיעים לאויב עם עתודות כוח אדם בלתי נגמרות, על פני שטח אינסופי, הבליצקריג עובד עד שלב מסוים שאחריו הוא הופך למלחמת התשה.
👍6
סין הפיקה ומפיקה לקחים מהמערכה האחרונה באירן, ובהתחשב בעובדה שהיכולות שלה טיפה יותר רציניות משל איראן, בפרט בים, יהיו לכך השלכות רציניות.
איראן היא המדינה הכי חלשה בציר הרשע. אם ארה"ב, לא הצליחה להכריע אותה צבאית ומדינית, אז היא בוודאות של מאה אחוז לא תצליח להכריע גם את שאר חברי הציר, שחזקים צבאית ומדינית הרבה יותר, שלא להזכיר תעשייה.
איראן היא המדינה הכי חלשה בציר הרשע. אם ארה"ב, לא הצליחה להכריע אותה צבאית ומדינית, אז היא בוודאות של מאה אחוז לא תצליח להכריע גם את שאר חברי הציר, שחזקים צבאית ומדינית הרבה יותר, שלא להזכיר תעשייה.
👍8🙏2
חיילים גרמנים עם המדים של יוזף ברוז טיטו, במהלך מבצע כושל ללכידתו, 1944.
הבליצקריג עבד ביוגוסלביה בצורה מושלמת, אבל הלחימה האמיתית התחילה אחרי הכיבוש.
למרות סיוע נרחב של מקומיים (בפרט סלובנים, קרואטים ובוסנים), הגרמנים כשלו טוטאלית נגד הלוחמה הפרטיזנית בבלקן, ולקראת סיום המלחמה הצבא של טיטו מנה כ מליון איש.
הבליצקריג עבד ביוגוסלביה בצורה מושלמת, אבל הלחימה האמיתית התחילה אחרי הכיבוש.
למרות סיוע נרחב של מקומיים (בפרט סלובנים, קרואטים ובוסנים), הגרמנים כשלו טוטאלית נגד הלוחמה הפרטיזנית בבלקן, ולקראת סיום המלחמה הצבא של טיטו מנה כ מליון איש.
👍3
צילום פסטורלי למדי של ה V-2 ביערות פולין.
צריך לומר שהעובדה שהיטלר מיהר לפתוח במלחמה ולא חיכה עוד עשור ע"מ לבצע התחמשות יסודית, היא ברכה מלמעלה.
גרמניה התחילה את המלחמה עם רובים בריחיים, טנקים גרועים ולוגיסטיקה מבוססת סוסים.
אם היו מחכים ומתחמשים בסבלנות, בעלות הברית היו פוגשות מטחים אדירים של הטילים האלה, כבר במכת הפתיחה של המלחמה.
צריך לומר שהעובדה שהיטלר מיהר לפתוח במלחמה ולא חיכה עוד עשור ע"מ לבצע התחמשות יסודית, היא ברכה מלמעלה.
גרמניה התחילה את המלחמה עם רובים בריחיים, טנקים גרועים ולוגיסטיקה מבוססת סוסים.
אם היו מחכים ומתחמשים בסבלנות, בעלות הברית היו פוגשות מטחים אדירים של הטילים האלה, כבר במכת הפתיחה של המלחמה.
👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
מהגרים, ספרד.
כ 20% מהאוכלוסייה הספרדית, הם מהגרים, עם כ 600 אלף איש שמגיעים כל שנה מאז 2020.
כ 20% מהאוכלוסייה הספרדית, הם מהגרים, עם כ 600 אלף איש שמגיעים כל שנה מאז 2020.
🔥7🤮4
שיירות ארקטיות ב WW2 שהובילו אמל"ח לברה"מ.
בנוסף לאיום הגרמני הבלתי פוסק (סירות טורפדו, משחתות, צוללות ומטוסים שמוקמו בנורווגיה), הקור היה פאקטור קשוח מאוד שהאט את מהירות הספינה וגרם לתנאי עבודה קשים בטירוף של הצוותים.
בנוסף לאיום הגרמני הבלתי פוסק (סירות טורפדו, משחתות, צוללות ומטוסים שמוקמו בנורווגיה), הקור היה פאקטור קשוח מאוד שהאט את מהירות הספינה וגרם לתנאי עבודה קשים בטירוף של הצוותים.
👍7
תמונה של מצבור גלקסיות לעומת צילום מדהים של ניירונים במוחו של עכבר.
מה רבו מעשייך, השם.
מה רבו מעשייך, השם.
❤9👍4🤯3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
פסטיבל מוזיקה אירופאי ב 2026.
מ "אירופה", נשאר רק השם.
מ "אירופה", נשאר רק השם.
🤮11😱1
Forwarded from GPLANET 🌍 ד"ר גיא בכור
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ולכבוד חגיגות עשורא, כנסיות בניו יורק מתחילות לעלות באש באופן "מסתורי", כמו בצרפת.
זו הכנסייה South Bushwick, שהחזיקה מעמד בברוקלין 173 שנים, ובדיוק עכשיו נשרפה עד ליסוד, ראיתם מה זה.. החזיקה מעמד ששה חודשים תחת שלטון ראש העיר השיעי הראשון.
רגע! אתה רומז שמוס-למים שרפו אותה???😆 😆 ..
מה פתאום.. איסאלמופובים, תתביישו..
זו הכנסייה South Bushwick, שהחזיקה מעמד בברוקלין 173 שנים, ובדיוק עכשיו נשרפה עד ליסוד, ראיתם מה זה.. החזיקה מעמד ששה חודשים תחת שלטון ראש העיר השיעי הראשון.
רגע! אתה רומז שמוס-למים שרפו אותה???
מה פתאום.. איסאלמופובים, תתביישו..
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10🔥4🥰1
לדעתי האישית, מה שקורה עם ארה"ב בשבועות האחרונים, הוא התבוסה הכי קשה שלה, מאז הקמתה.
והאמת? תענוג לצפות בדבר כזה, בקנה מידה הסטורי. מדובר בשקיעה בלייב, של מעצמה אדירה עד לא מזמן, רומא המודרנית של ממש.
אז כן, ארה"ב עדיין (על הנייר) חזקה צבאית, עם כלכלה (גם על הנייר) חזקה יחסית, תשתית תעשייתית ומדעית גדולה ועוד.
אבל לכל מי שמכיר את ההסטוריה שלה, ברור כשמש שהכול זה מרעית עין.
ארה"ב לא רק שלא תשתקם לעולם יותר, אלה שתתפרק בוודאות.
החברה האמריקאית חולה אנושות, ומזה, אין תקומה.
ישראל חייבת להתחיל להוריד הילוך ביחסים עם ארה"ב, ולהתחיל לכרות בריתות אסטרטגיות עם כמה שיותר מדינות.
כמו שרואים לפי הדוגמאות של קולומביה וסלובניה, הכול מתהפך בן רגע, ובסופו של דבר ישנם רק שני דברים נצחיים - בורא עולם ועם ישראל.
והאמת? תענוג לצפות בדבר כזה, בקנה מידה הסטורי. מדובר בשקיעה בלייב, של מעצמה אדירה עד לא מזמן, רומא המודרנית של ממש.
אז כן, ארה"ב עדיין (על הנייר) חזקה צבאית, עם כלכלה (גם על הנייר) חזקה יחסית, תשתית תעשייתית ומדעית גדולה ועוד.
אבל לכל מי שמכיר את ההסטוריה שלה, ברור כשמש שהכול זה מרעית עין.
ארה"ב לא רק שלא תשתקם לעולם יותר, אלה שתתפרק בוודאות.
החברה האמריקאית חולה אנושות, ומזה, אין תקומה.
ישראל חייבת להתחיל להוריד הילוך ביחסים עם ארה"ב, ולהתחיל לכרות בריתות אסטרטגיות עם כמה שיותר מדינות.
כמו שרואים לפי הדוגמאות של קולומביה וסלובניה, הכול מתהפך בן רגע, ובסופו של דבר ישנם רק שני דברים נצחיים - בורא עולם ועם ישראל.
🙏9💯7👍3❤1