INFO Copytrade Direction Gold
Semalam 1,108$ , harini dah grow ke 1,200$ profits kitaβ
β
π€ π£ next month aku reset ke 250$ akaun pro π π π π π π π π π π π π π π
Opening bulan 8 copytrade Pro. Dari 150$ dah grow ke 250$β
β
π€
π£ now minimum 250$ untuk copy pro. Aku dah reset akaun & withdraw profit bulan 7 dalam 621$ βπ»
π£ now minimum 250$ untuk copy pro. Aku dah reset akaun & withdraw profit bulan 7 dalam 621$ βπ»
πΏ4π₯2π1π1
Yang copy bulan lepas boleh cek, dah profit tuπ₯ steady risk dikawal dalam akaun proππ»
πΏ4π2π1π€©1
Mana yang unfollow tu sebab tak boleh tengok ada setup kena SL menyesal kan. Tu mesti dah habis jugak korang guna / trade sendiriπ€ͺ
π3π2π1
INFO Copytrade Direction Gold
Photo
Copytrade Pro Dari 150$ dah grow lagi jadi 300$β
β
π€
π£ minimum still 250$ untuk copy pro sebab aku dah reset akaun ni & withdraw profit
π£ minimum still 250$ untuk copy pro sebab aku dah reset akaun ni & withdraw profit
π₯2π₯°1π1π€©1
INFO Copytrade Direction Gold
Copytrade Pro Dari 150$ dah grow lagi jadi 300$β
β
π€ π£ minimum still 250$ untuk copy pro sebab aku dah reset akaun ni & withdraw profit
Copytrade Pro harini closed profits lagi ke 336$ β
β
π€
π£ bulan ni aku target grow ke 1000$ sama macam bulan lepas. So, if nak copy minimum 250$ je sekarang
π£ bulan ni aku target grow ke 1000$ sama macam bulan lepas. So, if nak copy minimum 250$ je sekarang
π2π2π€©1
Harini aku tak entry yeβΌοΈ highrisk sebab ada NFP. Relax aje
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
π1
INFO Copytrade Direction Gold
Harini aku tak entry yeβΌοΈ highrisk sebab ada NFP. Relax aje
Dari 1/8 sampai 9/8 > minggu 1st copytrade.
Profits 165$ dari modal awal 150$π₯π₯π₯π₯ Grow dalam 110%π€β β β
Meh aku tolong kira profit korang yang copy dari awal bulan:
Start 250$ > profit 275$ = 525$ π€
Start 500$ > profit 550$ = 1,050$π€
Start 1,000$ > profit 1,100$ = 2,100$π€
Aku akan reset balik ke 250$ bulan 9 nantiππ»
Profits 165$ dari modal awal 150$π₯π₯π₯π₯ Grow dalam 110%π€β β β
Meh aku tolong kira profit korang yang copy dari awal bulan:
Start 250$ > profit 275$ = 525$ π€
Start 500$ > profit 550$ = 1,050$π€
Start 1,000$ > profit 1,100$ = 2,100$π€
Aku akan reset balik ke 250$ bulan 9 nantiππ»
π₯3π₯°2π1
INFO Copytrade Direction Gold
Dari 1/8 sampai 9/8 > minggu 1st copytrade. Profits 165$ dari modal awal 150$π₯π₯π₯π₯ Grow dalam 110%π€β
β
β
Meh aku tolong kira profit korang yang copy dari awal bulan: Start 250$ > profit 275$ = 525$ π€ Start 500$ > profit 550$ = 1,050$π€ Start 1,000$ > profitβ¦
Untuk next week aku start balik 250$
So, mana yang baru nak copy dipersilakan. Every week aku withdraw profits akaun ni
So, mana yang baru nak copy dipersilakan. Every week aku withdraw profits akaun ni
π₯°4π3π€1π€©1