INFO Copytrade Direction Gold
486 subscribers
163 photos
31 links
Update Copytrade DiSini. No money No talk. Modal 100$ kebawah bukan tempat anda disini.
Download Telegram
INFO Copytrade Direction Gold
Permulaan pagi yang baik! Semalam 829$ kan. Harini dah profits 905$βœ…βœ…βœ…πŸ€‘ Akaun copytrade dah HIT 1000$ untuk bulan 7. Modal asal kita 100$ je😎πŸ’ͺ🏻 TAHNIAH YANG IKUT COPYTRADE DARI 1/7/2026πŸ‘πŸ»
Dari 905$ profits dah HIT 982$βœ…βœ…πŸ€‘

Balance sekarang dah lebih +1000$. So, target kita dah pun tercapai untuk akaun pro. Aku SUGGEST yang nak copy, MAKE SURE AKAUN KORANG 500$ KEATAS πŸ”₯
Target 1: 100$ ke 500$ "done" βœ…

Target 2: 500$ ke 1000$ "done"βœ…

Target 3: 1000$ ke 5000$ "otw"
πŸ”₯1πŸ₯°1πŸ‘1🀩1
INFO Copytrade Direction Gold
Dari 905$ profits dah HIT 982$βœ…βœ…πŸ€‘ Balance sekarang dah lebih +1000$. So, target kita dah pun tercapai untuk akaun pro. Aku SUGGEST yang nak copy, MAKE SURE AKAUN KORANG 500$ KEATAS πŸ”₯ Target 1: 100$ ke 500$ "done" βœ… Target 2: 500$ ke 1000$ "done"βœ… Target…
Copytrade di penghujung bulan 7 DONE HIT 1,055$ profitsβœ…βœ…πŸ€‘

If still Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku ‼️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❀4πŸ‘1😁1🀩1
INFO Copytrade Direction Gold
Copytrade di penghujung bulan 7 DONE HIT 1,055$ profitsβœ…βœ…πŸ€‘ If still Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku ‼️
Grow Lagi Profits Ke 1,108$ akaun copytrade pro bulan 7 βœ…βœ…πŸ€‘

If Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku ‼️
πŸ‘3🀩1πŸ‘Œ1
INFO Copytrade Direction Gold
Grow Lagi Profits Ke 1,108$ akaun copytrade pro bulan 7 βœ…βœ…πŸ€‘ If Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku ‼️
Semalam 1,108$ , harini dah grow ke 1,200$ profits kitaβœ…βœ…πŸ€‘

πŸ“£ next month aku reset ke 250$ akaun pro πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
πŸ‘3πŸ”₯2😁2πŸ€”2🌚2🀩1
INFO Copytrade Direction Gold
Semalam 1,108$ , harini dah grow ke 1,200$ profits kitaβœ…βœ…πŸ€‘ πŸ“£ next month aku reset ke 250$ akaun pro πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
Opening bulan 8 copytrade Pro. Dari 150$ dah grow ke 250$βœ…βœ…πŸ€‘

πŸ“£ now minimum 250$ untuk copy pro. Aku dah reset akaun & withdraw profit bulan 7 dalam 621$ ✌🏻
πŸ—Ώ4πŸ”₯2πŸ‘1πŸ‘Œ1
Yang copy bulan lepas boleh cek, dah profit tuπŸ”₯ steady risk dikawal dalam akaun proπŸ‘ŒπŸ»
πŸ—Ώ4πŸ‘2😁1🀩1
Mana yang unfollow tu sebab tak boleh tengok ada setup kena SL menyesal kan. Tu mesti dah habis jugak korang guna / trade sendiriπŸ€ͺ
πŸ‘3😁2😍1
INFO Copytrade Direction Gold
Photo
Copytrade Pro Dari 150$ dah grow lagi jadi 300$βœ…βœ…πŸ€‘

πŸ“£ minimum still 250$ untuk copy pro sebab aku dah reset akaun ni & withdraw profit
πŸ”₯2πŸ₯°1πŸ‘1🀩1
INFO Copytrade Direction Gold
Copytrade Pro Dari 150$ dah grow lagi jadi 300$βœ…βœ…πŸ€‘ πŸ“£ minimum still 250$ untuk copy pro sebab aku dah reset akaun ni & withdraw profit
Copytrade Pro harini closed profits lagi ke 336$ βœ…βœ…πŸ€‘

πŸ“£ bulan ni aku target grow ke 1000$ sama macam bulan lepas. So, if nak copy minimum 250$ je sekarang
πŸ‘2😁2🀩1
Harini aku tak entry ye‼️ highrisk sebab ada NFP. Relax aje
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
πŸ‘1
INFO Copytrade Direction Gold
Harini aku tak entry ye‼️ highrisk sebab ada NFP. Relax aje
Dari 1/8 sampai 9/8 > minggu 1st copytrade.

Profits 165$ dari modal awal 150$πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯ Grow dalam 110%πŸ€‘βœ…βœ…βœ…

Meh aku tolong kira profit korang yang copy dari awal bulan:
Start 250$ > profit 275$ = 525$ πŸ€‘
Start 500$ > profit 550$ = 1,050$πŸ€‘
Start 1,000$ > profit 1,100$ = 2,100$πŸ€‘

Aku akan reset balik ke 250$ bulan 9 nantiπŸ‘ŒπŸ»
πŸ”₯3πŸ₯°2πŸ‘Œ1