Untuk next week kita try achieve target 1000$ profits ok if ada setup cunπ
β€2π1π₯1π1π1
INFO Copytrade Direction Gold
Closing minggu ni dengan profits dari 641$ semalam jadi 705$ β
β
β
πͺπ» Tahniah semua yang follow copytrade direction goldπ₯ konsisten lagi tau profit kita π
Starting minggu baru dah grow profit dari 705$ > 757$β
β
β
πͺπ»
Permulaan yang baik. Hampir hit sudah target ke-2 kita 1000$ growπ
Permulaan yang baik. Hampir hit sudah target ke-2 kita 1000$ growπ
β€2π1π₯°1
INFO Copytrade Direction Gold
Starting minggu baru dah grow profit dari 705$ > 757$β
β
β
πͺπ» Permulaan yang baik. Hampir hit sudah target ke-2 kita 1000$ growπ
Penutup harini dengan profit 705$ grow jadi 773$β
β
β
πͺπ»
Target semakin hampir, semua akaun yang follow copytrade semakin gemuk π£π₯ yang tak follow hanya mampu telan air liurπ€ͺ
Target semakin hampir, semua akaun yang follow copytrade semakin gemuk π£π₯ yang tak follow hanya mampu telan air liurπ€ͺ
π1π1π1π€©1
INFO Copytrade Direction Gold
Penutup harini dengan profit 705$ grow jadi 773$β
β
β
πͺπ» Target semakin hampir, semua akaun yang follow copytrade semakin gemuk π£π₯ yang tak follow hanya mampu telan air liurπ€ͺ
Opening harini profits dah jadi 810$ dari 773$ semalam β
β
π
Target kita bulan 7 dah hit 810%π₯ kalau korang follow dari awal 1 hb 7, ni total profits korang:
100$ = 810$ π₯
1,000$ = 8,100$ π₯
10,000$ = 81,000$ π₯
Target kita bulan 7 dah hit 810%π₯ kalau korang follow dari awal 1 hb 7, ni total profits korang:
100$ = 810$ π₯
1,000$ = 8,100$ π₯
10,000$ = 81,000$ π₯
π1π₯1π₯°1π€©1
INFO Copytrade Direction Gold
Opening harini profits dah jadi 810$ dari 773$ semalam β
β
π Target kita bulan 7 dah hit 810%π₯ kalau korang follow dari awal 1 hb 7, ni total profits korang: 100$ = 810$ π₯ 1,000$ = 8,100$ π₯ 10,000$ = 81,000$ π₯
Closing dengan total profits jadi 829$ harini β
β
β
β
β
β
π
Esok stanby kita try hit next target okey. Santai2 asal profit π₯
Esok stanby kita try hit next target okey. Santai2 asal profit π₯
π1π1π1
INFO Copytrade Direction Gold
Closing dengan total profits jadi 829$ harini β
β
β
β
β
β
π Esok stanby kita try hit next target okey. Santai2 asal profit π₯
Permulaan pagi yang baik! Semalam 829$ kan. Harini dah profits 905$β
β
β
π€
Akaun copytrade dah HIT 1000$ untuk bulan 7. Modal asal kita 100$ jeππͺπ» TAHNIAH YANG IKUT COPYTRADE DARI 1/7/2026ππ»
Akaun copytrade dah HIT 1000$ untuk bulan 7. Modal asal kita 100$ jeππͺπ» TAHNIAH YANG IKUT COPYTRADE DARI 1/7/2026ππ»
π3π2π₯°1π€©1
INFO Copytrade Direction Gold
Permulaan pagi yang baik! Semalam 829$ kan. Harini dah profits 905$β
β
β
π€ Akaun copytrade dah HIT 1000$ untuk bulan 7. Modal asal kita 100$ jeππͺπ» TAHNIAH YANG IKUT COPYTRADE DARI 1/7/2026ππ»
Dari 905$ profits dah HIT 982$β
β
π€
Balance sekarang dah lebih +1000$. So, target kita dah pun tercapai untuk akaun pro. Aku SUGGEST yang nak copy, MAKE SURE AKAUN KORANG 500$ KEATAS π₯
Balance sekarang dah lebih +1000$. So, target kita dah pun tercapai untuk akaun pro. Aku SUGGEST yang nak copy, MAKE SURE AKAUN KORANG 500$ KEATAS π₯
Target 1: 100$ ke 500$ "done" β
Target 2: 500$ ke 1000$ "done"β
Target 3: 1000$ ke 5000$ "otw"
π₯1π₯°1π1π€©1
INFO Copytrade Direction Gold
Dari 905$ profits dah HIT 982$β
β
π€ Balance sekarang dah lebih +1000$. So, target kita dah pun tercapai untuk akaun pro. Aku SUGGEST yang nak copy, MAKE SURE AKAUN KORANG 500$ KEATAS π₯ Target 1: 100$ ke 500$ "done" β
Target 2: 500$ ke 1000$ "done"β
Targetβ¦
Copytrade di penghujung bulan 7 DONE HIT 1,055$ profitsβ
β
π€
If still Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun akuβΌοΈ
If still Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
β€4π1π1π€©1
INFO Copytrade Direction Gold
Copytrade di penghujung bulan 7 DONE HIT 1,055$ profitsβ
β
π€ If still Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku βΌοΈ
Grow Lagi Profits Ke 1,108$ akaun copytrade pro bulan 7 β
β
π€
If Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku βΌοΈ
If Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku βΌοΈ
π3π€©1π1
INFO Copytrade Direction Gold
Grow Lagi Profits Ke 1,108$ akaun copytrade pro bulan 7 β
β
π€ If Nak follow akaun pro, make sure balance 500$ keatas baru risk korang sama dengan akaun aku βΌοΈ
Semalam 1,108$ , harini dah grow ke 1,200$ profits kitaβ
β
π€
π£ next month aku reset ke 250$ akaun proπ π π π π π π π π π π π π π
π£ next month aku reset ke 250$ akaun pro
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
π3π₯2π2π€2π2π€©1
INFO Copytrade Direction Gold
Semalam 1,108$ , harini dah grow ke 1,200$ profits kitaβ
β
π€ π£ next month aku reset ke 250$ akaun pro π π π π π π π π π π π π π π
Opening bulan 8 copytrade Pro. Dari 150$ dah grow ke 250$β
β
π€
π£ now minimum 250$ untuk copy pro. Aku dah reset akaun & withdraw profit bulan 7 dalam 621$ βπ»
π£ now minimum 250$ untuk copy pro. Aku dah reset akaun & withdraw profit bulan 7 dalam 621$ βπ»
πΏ4π₯2π1π1
Yang copy bulan lepas boleh cek, dah profit tuπ₯ steady risk dikawal dalam akaun proππ»
πΏ4π2π1π€©1
Mana yang unfollow tu sebab tak boleh tengok ada setup kena SL menyesal kan. Tu mesti dah habis jugak korang guna / trade sendiriπ€ͺ
π3π2π1
INFO Copytrade Direction Gold
Photo
Copytrade Pro Dari 150$ dah grow lagi jadi 300$β
β
π€
π£ minimum still 250$ untuk copy pro sebab aku dah reset akaun ni & withdraw profit
π£ minimum still 250$ untuk copy pro sebab aku dah reset akaun ni & withdraw profit
π₯2π₯°1π1π€©1
INFO Copytrade Direction Gold
Copytrade Pro Dari 150$ dah grow lagi jadi 300$β
β
π€ π£ minimum still 250$ untuk copy pro sebab aku dah reset akaun ni & withdraw profit
Copytrade Pro harini closed profits lagi ke 336$ β
β
π€
π£ bulan ni aku target grow ke 1000$ sama macam bulan lepas. So, if nak copy minimum 250$ je sekarang
π£ bulan ni aku target grow ke 1000$ sama macam bulan lepas. So, if nak copy minimum 250$ je sekarang
π2π2π€©1
Harini aku tak entry yeβΌοΈ highrisk sebab ada NFP. Relax aje
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
π1
INFO Copytrade Direction Gold
Harini aku tak entry yeβΌοΈ highrisk sebab ada NFP. Relax aje
Dari 1/8 sampai 9/8 > minggu 1st copytrade.
Profits 165$ dari modal awal 150$π₯π₯π₯π₯ Grow dalam 110%π€β β β
Meh aku tolong kira profit korang yang copy dari awal bulan:
Start 250$ > profit 275$ = 525$ π€
Start 500$ > profit 550$ = 1,050$π€
Start 1,000$ > profit 1,100$ = 2,100$π€
Aku akan reset balik ke 250$ bulan 9 nantiππ»
Profits 165$ dari modal awal 150$π₯π₯π₯π₯ Grow dalam 110%π€β β β
Meh aku tolong kira profit korang yang copy dari awal bulan:
Start 250$ > profit 275$ = 525$ π€
Start 500$ > profit 550$ = 1,050$π€
Start 1,000$ > profit 1,100$ = 2,100$π€
Aku akan reset balik ke 250$ bulan 9 nantiππ»
π₯3π₯°2π1
INFO Copytrade Direction Gold
Dari 1/8 sampai 9/8 > minggu 1st copytrade. Profits 165$ dari modal awal 150$π₯π₯π₯π₯ Grow dalam 110%π€β
β
β
Meh aku tolong kira profit korang yang copy dari awal bulan: Start 250$ > profit 275$ = 525$ π€ Start 500$ > profit 550$ = 1,050$π€ Start 1,000$ > profitβ¦
Untuk next week aku start balik 250$
So, mana yang baru nak copy dipersilakan. Every week aku withdraw profits akaun ni
So, mana yang baru nak copy dipersilakan. Every week aku withdraw profits akaun ni
π₯°4π3π€1π€©1