مینویسم برات، چون میخوام بدونی چقدر دوستت دارم.
مینویسم برات، چون تویی که به دل این پسر آرامش دادی.
مینویسم برات، چون تو بودی که یادم دادی عاشقی یعنی چی.
مینویسم برات، چون از وقتی اومدی، دنیام رنگ دیگهای گرفت.
مینویسم برات، چون با تو، خودم رو یه آدم دیگه میبینم.
مینویسم برات، چون این دل جز تو، هیچکس رو نمیخواد.
مینویسم برات، چون تویی که شدی همه زندگیم.
مینویسم برات، چون تویی که به دل این پسر آرامش دادی.
مینویسم برات، چون تو بودی که یادم دادی عاشقی یعنی چی.
مینویسم برات، چون از وقتی اومدی، دنیام رنگ دیگهای گرفت.
مینویسم برات، چون با تو، خودم رو یه آدم دیگه میبینم.
مینویسم برات، چون این دل جز تو، هیچکس رو نمیخواد.
مینویسم برات، چون تویی که شدی همه زندگیم.
2❤1
شبام تاریکه، تو برام هاله ی نور ماهی.
زندگیم بارونی و طوفانیه تو برام رنگین کمون بعدشی. دستام سرده، بدنم یخ کرده تو برام خورشید و آفتاب گرمی. من ماهی که توی خشکی داره جون میده و دست و پا میزنه، تو برام دریایی. درد دارم، کلافه ام تو برام همون قرص آرامبخشی. من سردرگمم، گیجم، خستم، تو برام انگیزهی ادامه دادن و شوق رسیدن به هدفی. از عالم و آدم فراری، میخوام تنها باشم، تو برام همون خونه ی چوبی دور افتاده وسط جنگل، امن، گرم و نرم و آرامشی. تو همهی اون چیزی هستی که منو از مسیر یکنواخت زندگیم دور و به آرزوهام نزدیکتر میکنه.
زندگیم بارونی و طوفانیه تو برام رنگین کمون بعدشی. دستام سرده، بدنم یخ کرده تو برام خورشید و آفتاب گرمی. من ماهی که توی خشکی داره جون میده و دست و پا میزنه، تو برام دریایی. درد دارم، کلافه ام تو برام همون قرص آرامبخشی. من سردرگمم، گیجم، خستم، تو برام انگیزهی ادامه دادن و شوق رسیدن به هدفی. از عالم و آدم فراری، میخوام تنها باشم، تو برام همون خونه ی چوبی دور افتاده وسط جنگل، امن، گرم و نرم و آرامشی. تو همهی اون چیزی هستی که منو از مسیر یکنواخت زندگیم دور و به آرزوهام نزدیکتر میکنه.
1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1