من و تو جدایی ناپذیر ترین ترکیب دنیاییم. اصلا انگاری خدا خاک ما رو از یه قطعه برداشته. گاهی با خودم فکر میکنم اگر تو نبودی دیگه کسی پیدا میشد که منو توی دیوونه ترین حالت هام تحمل کنه و اینجوری دوست داشته باشه؟ کسی پیدا میشد که باهاش همونجوری حرف بزنم که توی ذهنم با خودم حرف می زنم؟ کسی پیدا میشد که باهاش نقشه ی فرار از مشکلات پر پیچ و خم دنیا رو بچینم؟ تو اخیش دل منی، دل خوشی تموم خستگی روزهام، صاحب قشنگ ترین چشم های دنیا بودنت موندگار.
﮼کدئین
دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون زاییدهی احساس پاک منی
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی
دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی
دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعر منی
دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی
بهترینم عاشقانه دوستت دارم.
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون زاییدهی احساس پاک منی
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی
دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی
دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعر منی
دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی
بهترینم عاشقانه دوستت دارم.
﮼کدئین
من همیشه به بودنت نیاز دارم حتى وقتایی که دلتنگی یا ناراحتی بهم فشار میاره. حتى اون لحظه هایی که صدام میزنی جواب نمیدم. همونجا کافیه سفت تر از همیشه بغلم کنی تا ببینی برق چشمام برای تو مثل روز اول میدرخشه میشه ادما هر چقدر و هر جا هم که رفتن ما تا ته تهش برای همدیگه بمونیم؟ اخه تورو نمیدونم اما دنیای توی دل من خیلی کوچیکه هر چقدر هم که بخوام دور خودم بچرخم اخرش به تویی بر میگردم که تنها ساکن دلمی من همیشه دوستت داشتم و خواهم داشت هر ثانیه شدید و عمیق تر از قبل پس ،بمون شکوفه های قلبم فقط به تو لبخند میزنن.