﮼کدئین
محبوب جانم، از روزی که شناختمت حتى يک ثانيه هم نشده برام تکراری بشی همیشه به چیزی در موردت هست که منو به وجد بیاره همیشه لقبی هست که باهاش منو صدا بزنی و ذوق کنم یا ازم جوری تعریف کنی که تا به حال کسی نکرده و من عاشق همین جزئیات اخلاقی توام. نمیدونم چطور میشه یک نفر در عین مردونگی اینقدر با احساس و دقیق و جزئی نگر باشه! خوشحالم که پیدام کردی تا مونس همدیگه باشیم، خوشحالم بابت وجودت توی دنیامون و از خدا میخوام برای هر دختری روی زمین یه پسر شبیه به تو برای خوشبختیش سر راهش قرار بده، دوستت دارم و این چیزی نیست که تموم بشه. بمونی واسم.
﮼کدئین
من و تو جدایی ناپذیر ترین ترکیب دنیاییم. اصلا انگاری خدا خاک ما رو از یه قطعه برداشته. گاهی با خودم فکر میکنم اگر تو نبودی دیگه کسی پیدا میشد که منو توی دیوونه ترین حالت هام تحمل کنه و اینجوری دوست داشته باشه؟ کسی پیدا میشد که باهاش همونجوری حرف بزنم که توی ذهنم با خودم حرف می زنم؟ کسی پیدا میشد که باهاش نقشه ی فرار از مشکلات پر پیچ و خم دنیا رو بچینم؟ تو اخیش دل منی، دل خوشی تموم خستگی روزهام، صاحب قشنگ ترین چشم های دنیا بودنت موندگار.
﮼کدئین