میشه از وجود قشنگ تو، یه خونه ساخت که تا ابد داخلش اروم گرفت
میشه ازش یه درخت کاشت که تا ابد ازش سایه گرفت
میشه از وجود قشنگت تشکر کرد.
میشه از خالق بابت بوجود اورنت توی این روز تشکر کرد که به من خاص ترین فرد زندگیمو داد؛ بخوام خلاصه بگم تو، یعنی واجب ترین شرط وجود منی که بودنت لازمه زندگی این ادمه.
بمون و بمن زندگی ببخش بمون و تو بغل من اروم بگیر.
میشه ازش یه درخت کاشت که تا ابد ازش سایه گرفت
میشه از وجود قشنگت تشکر کرد.
میشه از خالق بابت بوجود اورنت توی این روز تشکر کرد که به من خاص ترین فرد زندگیمو داد؛ بخوام خلاصه بگم تو، یعنی واجب ترین شرط وجود منی که بودنت لازمه زندگی این ادمه.
بمون و بمن زندگی ببخش بمون و تو بغل من اروم بگیر.
﮼کدئین
میدونی الان چقد نیاز دارم ک وقتی یه شب خابیدم، چشامو باز کنم و ببینم تو کنارمی؟
دقیقا صورتت رو به روی صورت من باشه!؟
دقیقا چشام رو به روی چشات باشه!
اصلا انقدر نزدیک باشم بهت که
مژه هامون ب هم بخورن!
فقط من باشم و تو باشی و یه دنیای دیگه.
یه دنیایی ک کسی جز خودمون توش نیست.
یه جایی که شبیه این دنیایی که توشیم نباشه.
یه دنیایی که وسط خنده غم نمیاد سراغمون!
یه دنیایی که آدماش فیک نباشن!
یه دنیای زیبا دقیقا عین چشات!
یه دنیایی ک هر وقت چشام رو باز کردم
تو کنارم باشی.
دقیقا صورتت رو به روی صورت من باشه!؟
دقیقا چشام رو به روی چشات باشه!
اصلا انقدر نزدیک باشم بهت که
مژه هامون ب هم بخورن!
فقط من باشم و تو باشی و یه دنیای دیگه.
یه دنیایی ک کسی جز خودمون توش نیست.
یه جایی که شبیه این دنیایی که توشیم نباشه.
یه دنیایی که وسط خنده غم نمیاد سراغمون!
یه دنیایی که آدماش فیک نباشن!
یه دنیای زیبا دقیقا عین چشات!
یه دنیایی ک هر وقت چشام رو باز کردم
تو کنارم باشی.
﮼کدئین