﮼کدئین
326K subscribers
2.7K photos
1.15K videos
2 files
757 links
Download Telegram
🤍.
داشتن تو قشنگ‌ترین حسیه که تونستم تجربه کنم، بودنت کنار من اینجوریه که تو وجودم کلی گل جوونه زده. وقتی باتوام انگار که دیگه تاریکی شب ناراحتم نمی‌کنه، عصبی نیستم، ناامید نیستم، از هیچی نمی‌ترسم، غروب جمعه دلگیر نیست، کسی نمیتونه زمینم بزنه، بی حوصله نیستم، آسمون آبی‌تره، نور خورشید قشنگ‌تره، بوی نم بارون لذت بخشه، غذاها بهم میچسبن. با تو همه چی قشنگ‌ترین ورژن خودشو داره. از روزی که تو رو شناختم، یه کم مهربون‌تر شدم، صبورتر شدم، تمایل بیشتری به تحویل دادن لبخند به بقیه دارم، قدر دونستن رو تمرین کردم، چون می‌خواستم این دنیا بدونه چقدر شکرگزارم برای اینکه بهم نشون داد که عشق واقعی وجود داره.
And when you smile, the whole world stops and stares for a while.
تو با روح من از روز ازل یارترین.

‌- @Codeain | کدئین
﮼کدئین
دوست دارم حتی بیشتر از فاصله بینمون.
توی زندگیم قشنگترین چیز اینکه که صبحا کنار تو چشمامو باز کنم.
🤍.
درسته یه موقع هایی بداخلاق میشمو باهم دعوا میکنیم ولی اینو بدون هیچکس اندازه ی من دوست نداره هیچکس باعث نمیشه که تو از من جدا شی و من همه جوره حواسم بهت هست حتی موقع هایی که ازت عصبیم تمام تمرکزم رو اینه که تو حالت خوب باشه.
You are my first and last love.
🤍.
کی گفته غم تو ما رو از هم دور میکنه؟ باید صبر کنی تا ببینی چطور با بوسه هام جای تموم خراش ها دل شکستگی ها و تنهاییاتو پر میکنم. من و تو دو نقطه از یه خطیم جز رسیدن تقدیری برای ما نمی مونه اگه تو روز باشی من جزئی از نورت هستم که همه جا میتابه اگه که دریا باشی ساحلی هستم که هر شب بهش بر میگردی اگه ستاره باشی شبی هستم که به پهنای دستاش تورو بغل میکنه این خاصیت عشقه که زنده به همدیگه ایم دیگه نه من و نه تو تا ابد "ما" میمونیم.
1
🖤.
من لبخندت رو میبینم، نه به هم ریختگی دندون هات رو. ناراحتیتو‌ میبینم، نه خط اخمت رو. نفس کشیدنت کنار خودم رو میبینم، نه قوز دماغت رو. انگشت های زیبات رو میبینم، نه خشکی دستات رو. من خوبیات رو جوری میپرستم که ویژگی های پایین ترت جایی تو قلبم ندارن. جوری دوستت دارم که هیچکس تاحالا نداشته.