میخوام یکیو داشته باشم که باهم رو جدولا بشینیم، قدم بزنیم، رو پل هوایی بدوئیم، هودی ست بگیریم تو هوای سرد بریم بیرون از دکه های کنار خیابون لبو داغ بگیریم بخوریم. ی چیزیو سوژه کنیم و قهقهمون بره تا اسمون، کنارهم نفهمیم غم چیه اصلا. تا عصر باهم باشیمو فقط خوش بگذرونیم بعد بارون بگیره دراز بکشیم تو سبزه های نم دار و انگشتامونو بهم حلقه کنیم و نگاه کنیم به رقص قطره های بارون که روی موژه هامون میباره.
﮼کدئین
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
کل خاطرههامو که بگردم بازم اونایی که باتو بوده پررنگتر و قشنگتره
کل قلبمو که بگردم، بیشترین عشقش مال تو بوده
کل ذهنمو که بگردم میبینم همهجاش حضور داری
کل اتاقمو که به هم بریزم میبینم هی یه چیزی از تو یادگاری هست؛ تو کل زندگی منو گرفتی مال خودت کردی.
کل قلبمو که بگردم، بیشترین عشقش مال تو بوده
کل ذهنمو که بگردم میبینم همهجاش حضور داری
کل اتاقمو که به هم بریزم میبینم هی یه چیزی از تو یادگاری هست؛ تو کل زندگی منو گرفتی مال خودت کردی.
﮼کدئین
❤1
سلام دورِ چشمای خوشگلت بگردم من روزت بخیر قشنگ ترین دلبر دنیا خواستم بهت بگم؛ اگه از من بپرسن تعریفم از زیبایی چیه میگم اون دوتا چشمای قشنگ تو. میگم اون قلبِ مهربون تو، من تورو با هیچی تو این دنیا عوضت نمیکنم ها، یه موقع نگران این نشی علاقم بهت کم بشه! قلبم رو رو دیدی ؟ واسه تو میزنه. واسه تو میمونه. واسه همیشه. خُب؟