﮼کدئین
لانگ دیستنس یعنی من از ته دلم عاشقتم ولی خب این دوری داره جفتمون رو میکُشه، لانگ دیستنس یعنی من باید با دلتنگی سر کنم ولی بخاطر جفتمون دووم بیارم، لانگ دیستنس یعنی درسته که ازم خیلی دوری ولی قلب من همیشه برای تو میتپه.
2
میخوام یکیو داشته باشم که باهم رو جدولا بشینیم، قدم بزنیم، رو پل هوایی بدوئیم، هودی ست بگیریم تو هوای سرد بریم بیرون از دکه های کنار خیابون لبو داغ بگیریم بخوریم. ی چیزیو سوژه کنیم و قهقهمون بره تا اسمون، کنارهم نفهمیم غم چیه اصلا. تا عصر باهم باشیمو فقط خوش بگذرونیم بعد بارون بگیره دراز بکشیم تو سبزه های نم دار و انگشتامونو بهم حلقه کنیم و نگاه کنیم به رقص قطره های بارون که روی موژه هامون میباره.
﮼کدئین
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM