حقیقت اینه من از صداها فراریم ولی عاشق صدای توام وقتی صدام میزنی و میگی بیا پیشم، انگار میخوام صداتو بقل کنم و بهش دست بزنم. از غم و ناراحتی بیزارم ولی غمی که از طرف تو باشه رو از ته دل دوست دارم؛ اصلاً مگه میشه چیزی مربوط به تو باشه و من اونو دوست نداشته باشم؟ هرچیزی که اثری از تو داشته باشه برام لذت بخش و خوشحال کنندس. میبینی؟ در واقع تو تنها کسی هستی تو یک چشم بهم زدن کل قانونای منو زیر سوال میبره.
❤44
تو موهات مشکی باشه، مشکی قشنگه.تو لاغر باشی، لاغر بودن قشنگه. تو بخندی، خنده قشنگه. جهنم و دوست داشته باشی، جهنم قشنگه. هر حرفی بزنی، اون حرف قشنگه.هر لباسی بپوشی، همون لباسا قشنگ میشن.چیزای زشتو بپسندی، دقیقا همون چیزا زیبا میشن.مخالف همه باشی، مخالفت و راهی که داری میری قشنگه.میبینی؟ همه چیز وقتی مربوط به توئه قشنگه. تو تنها معیار زیبایی برای منی.
❤113
﮼کدئین
❤19
تو همونی که
حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم،
من همونیم که
باهاش میتونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی،
تو همونی که
منو بلدی جوری که انگار جزوی از منی،
من همونیم که
بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت میکنم،
تو همونی که
میخواد تا همیشه کنارم بمونه،
من همونیم که
طاقت دوری تورو ندارم.
حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم،
من همونیم که
باهاش میتونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی،
تو همونی که
منو بلدی جوری که انگار جزوی از منی،
من همونیم که
بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت میکنم،
تو همونی که
میخواد تا همیشه کنارم بمونه،
من همونیم که
طاقت دوری تورو ندارم.
❤64