﮼کدئین
نامه ای به اونی که دوسش دارم :
مهم نیست شرایط چجوریه
تو که باشی همه چیز قشنگه
تو باشی هوای بارونی قشنگه،برف قشنگه
تو باشی هوای گرم و آفتابی هم قشنگه
تو که باشی قدم زدن تو خیابون لذت بخشه
با ماشین دور زدن تو شهر قشنگه
با موتور چرخ زدن تو خیابون هم زیباست
تو که باشی،خنده قشنگه
گریه قشنگه،عصبانیت و قهرتم قشنگه
اصلا تو که هستی انگار تموم حسای خوب
دنیا میان دور قلبم و محکم فشارش میدن
تو که باشی همه چی خوبه.
مهم نیست شرایط چجوریه
تو که باشی همه چیز قشنگه
تو باشی هوای بارونی قشنگه،برف قشنگه
تو باشی هوای گرم و آفتابی هم قشنگه
تو که باشی قدم زدن تو خیابون لذت بخشه
با ماشین دور زدن تو شهر قشنگه
با موتور چرخ زدن تو خیابون هم زیباست
تو که باشی،خنده قشنگه
گریه قشنگه،عصبانیت و قهرتم قشنگه
اصلا تو که هستی انگار تموم حسای خوب
دنیا میان دور قلبم و محکم فشارش میدن
تو که باشی همه چی خوبه.
﮼کدئین
من همه رو می بینم ولی فقط به تو نگاه می کنم. من صدای همه رو می شنوم ولی فقط به صدای تو گوش می کنم. من همه ی آدمارو به نحوی می فهمم ولی فقط تورو بلدم. من وجود آدمای اطرافمو متوجه می شم ولی فقط وجود تورو حس می کنم. من همه رو ملاقات می کنم ولی فقط با تو پرواز می کنم. من همه رو جزئی از زندگیم می دونم ولی تورو خود زندگیم. من راجب همه حرف می زنم ولی راجب تو صبح تا شب، فکر می کنم. من افرادی که بهم نزدیکن و دوست دارم ولی فقط حاضرم برای تو بمیرم.
میخوای قلبمو لمس کنی؟
تکست بده زنگ بزن نامه بنویس.
بیا کتاب بخونیم بیا دم خونمون.
موزیک بفرست برام، بگو دوسم داری.
بگو مهمم برات، دستمو بگیر همه جا.
پایهام باش درکم کن، بیا حرف بزنیم.
بغلم کن، بوسم کن، بینم با بقیه فرق بذار.
موهامو بذار پشت گوشم، صدا کن اسممو اصن داد بزن بگو دوسم داری. بذار کل دنیا بدونن.
بذار حس کنم ارزش دارم برات.
تکست بده زنگ بزن نامه بنویس.
بیا کتاب بخونیم بیا دم خونمون.
موزیک بفرست برام، بگو دوسم داری.
بگو مهمم برات، دستمو بگیر همه جا.
پایهام باش درکم کن، بیا حرف بزنیم.
بغلم کن، بوسم کن، بینم با بقیه فرق بذار.
موهامو بذار پشت گوشم، صدا کن اسممو اصن داد بزن بگو دوسم داری. بذار کل دنیا بدونن.
بذار حس کنم ارزش دارم برات.