میدونی وقتی میگم من دخترتم منظورم چیه؟ یعنی تو تنها مردیی هستی که بهم احساس امنیت میدی یعنی تنها کسی هستی که بین دستات میتونم از جدی بودن فاصله بگیرم و بچه شم، تنها کسی هستی که میتونم بهش تکیه کنم و اشتباهاتم بگم و به حرفات گوش کنم تنها کسی هستی که میدونم مراقبمی و حواست هست کسی اذیتم نکنه. وقتي بهم میگی دخترم من خیالم راحت میشه که تو همون مردی هستی که قرار نیست منو بخاطر هیچکس ول کنه این رابطه خیلی فراتر از یه رابطه عادیه این رابطه به بخشی از روحمه.
دوست دارم یه روز باهم خونه تنها باشیم.
باهم حرف بزنیم، همدیگهرو ببوسیم، خرید بریم، آشپزی کنیم، کشتی بگیریم، بحث کنیم، ایراد هامونو بهم یاداوری کنیم، مسخره بازی دربیاریم، برقصیم، فیلم ببینیم، پلنامونو برای اینده مرور کنیم، شمع روشن کنیم، مدیتیشن کنیم، کتاب بخونیم، بازی کنیم، و صبحم توی بغل هم از خواب بیدار شیم. دوست دارم یه شب در تمامی لحظات خوشحالی رو لمس و تجربه کنیم.
باهم حرف بزنیم، همدیگهرو ببوسیم، خرید بریم، آشپزی کنیم، کشتی بگیریم، بحث کنیم، ایراد هامونو بهم یاداوری کنیم، مسخره بازی دربیاریم، برقصیم، فیلم ببینیم، پلنامونو برای اینده مرور کنیم، شمع روشن کنیم، مدیتیشن کنیم، کتاب بخونیم، بازی کنیم، و صبحم توی بغل هم از خواب بیدار شیم. دوست دارم یه شب در تمامی لحظات خوشحالی رو لمس و تجربه کنیم.
﮼کدئین
من همه رو میبینم ولی فقط به تو نگاه میکنم
من صدای همه رو میشنوم ولی فقط به صدای تو گوش میکنم
من همهی آدمارو به نحوی میفهمم ولی فقط تورو بلدم
من وجود آدمای اطرافمو متوجه میشم ولی فقط وجود تورو حس میکنم
من همه رو ملاقات میکنم ولی فقط با تو پرواز میکنم
من همه رو جزئی از زندگیم میدونم ولی تورو خود زندگیم
من راجب همه حرف میزنم ولی راجب تو صبح تا شب فکر میکنم
من افرادی که بهم نزدیکن و دوست دارم ولی
فقط عاشق توام.
من صدای همه رو میشنوم ولی فقط به صدای تو گوش میکنم
من همهی آدمارو به نحوی میفهمم ولی فقط تورو بلدم
من وجود آدمای اطرافمو متوجه میشم ولی فقط وجود تورو حس میکنم
من همه رو ملاقات میکنم ولی فقط با تو پرواز میکنم
من همه رو جزئی از زندگیم میدونم ولی تورو خود زندگیم
من راجب همه حرف میزنم ولی راجب تو صبح تا شب فکر میکنم
من افرادی که بهم نزدیکن و دوست دارم ولی
فقط عاشق توام.
اگه بخوام واقعا راجب تو بگم
باید بگم جایگاه تو توی قلب من حد و مرز نداره.
تو ریشه کردی تو کل وجودم
این یه واقعیته که دوست داشتن بعضی وقتا
به حدی میرسه که تو زورت بهش نمیرسه.
انگار اصلا از اول این دوست داشتن وجود داشته
از سالهای دور.
انگار یه قسمتی از وجودم بوده که هیچوقت ازش خبر نداشتم
انگار خدا این آدمو برای من از قبل کنار گذاشته و منتظر بوده تا من پیداش کنم
و اگه نباشی با هیچی جاش پر نمیشه.
باید بگم جایگاه تو توی قلب من حد و مرز نداره.
تو ریشه کردی تو کل وجودم
این یه واقعیته که دوست داشتن بعضی وقتا
به حدی میرسه که تو زورت بهش نمیرسه.
انگار اصلا از اول این دوست داشتن وجود داشته
از سالهای دور.
انگار یه قسمتی از وجودم بوده که هیچوقت ازش خبر نداشتم
انگار خدا این آدمو برای من از قبل کنار گذاشته و منتظر بوده تا من پیداش کنم
و اگه نباشی با هیچی جاش پر نمیشه.