﮼کدئین
من بدون تو خیلی ناقصم،
بدون تو خیلی غمگینم،
بدون تو خیلی عصبیم،
بدون تو میخوام کل دنیارو خراب کنم،
بدون تو نمیخندم،
بدون تو خستم ،
بدون تو فقط سیگار میکشم،
بدون تو شیرکاکائو واسم تلخه،
بدون تو دنیا واسم معنی نداره ،
بدون تو دیگه ماه برام پشت ابرا قایم میشه ،
بدون تو هوا دلگیره،
بدون تو نمیشه؛ بمون برام باشه؟
بدون تو خیلی غمگینم،
بدون تو خیلی عصبیم،
بدون تو میخوام کل دنیارو خراب کنم،
بدون تو نمیخندم،
بدون تو خستم ،
بدون تو فقط سیگار میکشم،
بدون تو شیرکاکائو واسم تلخه،
بدون تو دنیا واسم معنی نداره ،
بدون تو دیگه ماه برام پشت ابرا قایم میشه ،
بدون تو هوا دلگیره،
بدون تو نمیشه؛ بمون برام باشه؟
﮼کدئین
میدونی وقتی میگم من دخترتم منظورم چیه؟ یعنی تو تنها مردیی هستی که بهم احساس امنیت میدی یعنی تنها کسی هستی که بین دستات میتونم از جدی بودن فاصله بگیرم و بچه شم، تنها کسی هستی که میتونم بهش تکیه کنم و اشتباهاتم بگم و به حرفات گوش کنم تنها کسی هستی که میدونم مراقبمی و حواست هست کسی اذیتم نکنه. وقتي بهم میگی دخترم من خیالم راحت میشه که تو همون مردی هستی که قرار نیست منو بخاطر هیچکس ول کنه این رابطه خیلی فراتر از یه رابطه عادیه این رابطه به بخشی از روحمه.
دوست دارم یه روز باهم خونه تنها باشیم.
باهم حرف بزنیم، همدیگهرو ببوسیم، خرید بریم، آشپزی کنیم، کشتی بگیریم، بحث کنیم، ایراد هامونو بهم یاداوری کنیم، مسخره بازی دربیاریم، برقصیم، فیلم ببینیم، پلنامونو برای اینده مرور کنیم، شمع روشن کنیم، مدیتیشن کنیم، کتاب بخونیم، بازی کنیم، و صبحم توی بغل هم از خواب بیدار شیم. دوست دارم یه شب در تمامی لحظات خوشحالی رو لمس و تجربه کنیم.
باهم حرف بزنیم، همدیگهرو ببوسیم، خرید بریم، آشپزی کنیم، کشتی بگیریم، بحث کنیم، ایراد هامونو بهم یاداوری کنیم، مسخره بازی دربیاریم، برقصیم، فیلم ببینیم، پلنامونو برای اینده مرور کنیم، شمع روشن کنیم، مدیتیشن کنیم، کتاب بخونیم، بازی کنیم، و صبحم توی بغل هم از خواب بیدار شیم. دوست دارم یه شب در تمامی لحظات خوشحالی رو لمس و تجربه کنیم.
﮼کدئین