واقعا خوشگله. یعنی تو عکسایی که یهویی ازش گرفتم خوشگله. از فیلم اسکرین شات میگیرم این تو اونم خوشگله. تو ویدیو کال از هر زاویه خوشگله. یه نفر از خودش عکس گرفته این اون پشت اتفاقی افتاده، بازم خوشگله. از غذاش عکس میده انعکاسش تو قاشق خوشگله. خیلی خوشگله.
دلبر فرفریم قشنگی بودنت میون کلمه ها گم میشه شاید باید از آواز پرنده های مهاجر كمک بگیرم یا که از رقص شکوفه ها با نسیم آخر تابستون. داشتنت شاعرانه ترین ماجرای منه او نقدر خالصانه ست که با هیچ چیز عوضش نمیکنم. منو مثل تموم قولامون میون سینه ت حبس کن و بزار اونجا محکم شم خون بشم لای مویرگات و توی وجودت زندونیم کن.
﮼کدئین
وقتی تو هستی مهم نیست چی کمه چی زیاد
وقتی تو هستی مهم نیست کی هست کی نیست
وقتی تو هستی مهم نیست شبه یا روز
وقتی تو هستی مهم نیست گرمه یا سرد
وقتی تو هستی مهم نیست کی بام بده کی خوب
ولی تو که نباشی کارای مورد علاقمم برام عذابه!
تو که باشی دیگه هیچیو نمیخوام
همه چیمم میدم فقط تو باش.
وقتی تو هستی مهم نیست کی هست کی نیست
وقتی تو هستی مهم نیست شبه یا روز
وقتی تو هستی مهم نیست گرمه یا سرد
وقتی تو هستی مهم نیست کی بام بده کی خوب
ولی تو که نباشی کارای مورد علاقمم برام عذابه!
تو که باشی دیگه هیچیو نمیخوام
همه چیمم میدم فقط تو باش.
❤2