تو همونی که حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم، من همونیم که باهاش می تونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی. تو همونی که می تونی احساساتمو زنده کنی، من همونی ام که بهت می گم دوست دارم. تو همونی که زندگیم رو قابل تحمل تر می کنی، من همونیم که برات تاریخ انقضایی نداره. تو همونی که منو بلدی انگار که جزوی از منی، من همونیم که بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت می کنم. تو همونی که کنارش بهم خوش می گذره، من اونیم که باهاش غما و درداتو فراموش می کنی. تو همونی که راه فرار منی، من اونیم که پشت و پناه توام. تو همونی ای که می خواد تا همیشه کنارم بمونه، منم اونیم که طاقت دوری تورو ندارم.
❤1
من میشم اون نسیمی که موهاتو نوازش میکنه
اون آفتابی که تو سرما گرمت میکنه
میشم اون ستارهای که شبا بهت چشمک میزنه
اون آرامشی که دلت رو قرص میکنه
یادت نره من همیشه اینجام
برای روزایی که دنیا باهات نامهربونه
برای لحظههایی که اشکات بیصدا میریزن
برای وقتی که فکر میکنی تنهایی و هیچکس نیست
من اینجام، کنارت، تا تهِ همهی سختیها
تا وقتی منو داری، از هیچ طوفانی نترس.
اون آفتابی که تو سرما گرمت میکنه
میشم اون ستارهای که شبا بهت چشمک میزنه
اون آرامشی که دلت رو قرص میکنه
یادت نره من همیشه اینجام
برای روزایی که دنیا باهات نامهربونه
برای لحظههایی که اشکات بیصدا میریزن
برای وقتی که فکر میکنی تنهایی و هیچکس نیست
من اینجام، کنارت، تا تهِ همهی سختیها
تا وقتی منو داری، از هیچ طوفانی نترس.
1
چقدر سخته دوست داشتن کسی از دورا اینکه نتونی کسی که دوسش داریو محکم توی بغلت فشار بدی، نتولى هروقت که دلت خواست کنارت داشته باشیش، نتونی کل خیابونارو باهاش قدم بزنی، پوسیدنش در حد خواستن باشه یا اینکه بدونی قرار نیست هیچوقت دستاتو به موهاش عادت بدی، اینکه نشه لباساتو تنش کنی، ذوق کردنشو از نزدیک نبینی یا نتونی نوشیدنی مورد علاقتو مهمونش کنی، آخرشم دلمون مچاله میشه از این دوری، این آدمیزاد گاهی که میشه حسرت متحرکه.
﮼کدئین