من یکیو میخوام که آخر شبش واسه من باشه، اونقد حرف بزنیم که باهم گیج شیم و وسطش چرت بزنیم.
یکیو میخوام که حتی اگه از هم دلخور شدیم، شب بخیر و صبح بخیر گفتنشو یادش نره، وقتی دلش تنگ میشه زنگ بزنه و منتظر نباشه تا من بهش پیام بدم، یکیو میخوام که به مسخرهترین خوابهام هم نخنده. یکی که وقتی بدخلقی میکنم نگه من میرم آروم شدی میام؛ به جاش خودش آرومم کنه. یکی که نگه زشته، حیفه، نکن، به جاش پایه همهء دیوونه بازیام باشه، یکی که مثل خودم باشه.
یکیو میخوام که حتی اگه از هم دلخور شدیم، شب بخیر و صبح بخیر گفتنشو یادش نره، وقتی دلش تنگ میشه زنگ بزنه و منتظر نباشه تا من بهش پیام بدم، یکیو میخوام که به مسخرهترین خوابهام هم نخنده. یکی که وقتی بدخلقی میکنم نگه من میرم آروم شدی میام؛ به جاش خودش آرومم کنه. یکی که نگه زشته، حیفه، نکن، به جاش پایه همهء دیوونه بازیام باشه، یکی که مثل خودم باشه.
ولی میخوام سوار ماشینت کنم، ببرمت یه جایی که هم جنگل باشه هم دریا، هم خاک باشه هم بارون، یه صندلی بزارم تو بشینی؛ بهت بگم از بین تموم منظره هایی که خدا خلق کرده، تو قشنگترین چیزی هستی که میتونم بهش نگاه کنم و بعدش بشینم به تماشات
نگاه کنم به اون لبخند صورتی قشنگتو ذوق توی چشمای سیات.
از همینجا میخواستم بهت بگم تو باید لبخند بزنی و خوشحال باشی تا من بتونم نفس بکشم.
نگاه کنم به اون لبخند صورتی قشنگتو ذوق توی چشمای سیات.
از همینجا میخواستم بهت بگم تو باید لبخند بزنی و خوشحال باشی تا من بتونم نفس بکشم.
❤1
تو همونی که حاضرم تو هر شرایطی نگهت دارم و ولت نکنم، من همونیم که باهاش می تونی بی نیاز از هرکس دیگه ای باشی. تو همونی که می تونی احساساتمو زنده کنی، من همونی ام که بهت می گم دوست دارم. تو همونی که زندگیم رو قابل تحمل تر می کنی، من همونیم که برات تاریخ انقضایی نداره. تو همونی که منو بلدی انگار که جزوی از منی، من همونیم که بهت نزدیکم طوری که هر لحظه زندگیت می کنم. تو همونی که کنارش بهم خوش می گذره، من اونیم که باهاش غما و درداتو فراموش می کنی. تو همونی که راه فرار منی، من اونیم که پشت و پناه توام. تو همونی ای که می خواد تا همیشه کنارم بمونه، منم اونیم که طاقت دوری تورو ندارم.
❤1