هیچ چیزی نمیتونه باعث بشه که واسه یک لحظه بهت فکر نکنم.
به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم.
به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش.
به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش.
حتی به مشکلاتم فکر میکنم،
تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم.
چیزی توی زندگیم نیست
که تو تسخیرش نکرده باشی و
من چقدر خوشحالم که
تو همه ی من شدی
تو فقط مال منی تا ابد
همه ی وجودم...
به پول فکر میکنم، میخوام با تو خرجش کنم.
به آینده فکر میکنم، میخوام کنار تو بگذرونمش.
به غذا فکر میکنم، میخوام با تو بخورمش.
حتی به مشکلاتم فکر میکنم،
تو کنارمی، باهم حلشون میکنیم.
چیزی توی زندگیم نیست
که تو تسخیرش نکرده باشی و
من چقدر خوشحالم که
تو همه ی من شدی
تو فقط مال منی تا ابد
همه ی وجودم...
از دید من؛
تو زیبایی مثل تجربهی اولین بوسه،
تو زیبایی مثل اولین بارون پاییزی،
تو زیبایی مثل آفتاب روی گلای پشت پنجره،
تو زیبایی مثل معجزهی زندگی،
تو زیبایی مثل یه آغوش طولانی،
تو زیبایی مثل دشت های بارون خورده،
تو زیبایی مثل شعرای فروغ،
تو زیبایی مثل آهنگای قدیمی،
تو زیبایی مثل آسمون تمیز و بدون دود،
تو زیبایی مثل نور ماه،
تو زیبایی مثل تپش قلب یه نوزاد،
تو زیبایی مثل گل بابونه،
تو زیبایی مثل سرسبزی شمال،
تو زیبایی مثل آرامش دریا.
تو زیبایی مثل تجربهی اولین بوسه،
تو زیبایی مثل اولین بارون پاییزی،
تو زیبایی مثل آفتاب روی گلای پشت پنجره،
تو زیبایی مثل معجزهی زندگی،
تو زیبایی مثل یه آغوش طولانی،
تو زیبایی مثل دشت های بارون خورده،
تو زیبایی مثل شعرای فروغ،
تو زیبایی مثل آهنگای قدیمی،
تو زیبایی مثل آسمون تمیز و بدون دود،
تو زیبایی مثل نور ماه،
تو زیبایی مثل تپش قلب یه نوزاد،
تو زیبایی مثل گل بابونه،
تو زیبایی مثل سرسبزی شمال،
تو زیبایی مثل آرامش دریا.
من همیشه به بودنت نیاز دارم حتى وقتایی که دلتنگی یا ناراحتی بهم فشار میاره. حتى اون لحظه هایی که صدام میزنی جواب نمیدم. همونجا کافیه سفت تر از همیشه بغلم کنی تا ببینی برق چشمام برای تو مثل روز اول میدرخشه میشه ادما هر چقدر و هر جا هم که رفتن ما تا ته تهش برای همدیگه بمونیم؟ اخه تورو نمیدونم اما دنیای توی دل من خیلی کوچیکه هر چقدر هم که بخوام دور خودم بچرخم اخرش به تویی بر میگردم که تنها ساکن دلمی من همیشه دوستت داشتم و خواهم داشت هر ثانیه شدید و عمیق تر از قبل پس ،بمون شکوفه های قلبم فقط به تو لبخند میزنن.
1❤1