دوست داشتن قشنگه، دلتنگی هم قشنگه، همه ی اینا قشنگه، ولی چیزی که قشنگشون میکنه تویی. چیزی که باعث شد دلتنگی تورو به آدمای اطرافم ترجیح بدم تویی. دوری تو قشنگ تر از نزدیکی بقیه ست. اما تو یادت نره که دور بودنت به معنی تنها بودنت نیست، یادت باشه من همیشه کنار تم، حتی وقتایی که چشمای قشنگتو بستی و خوابی.حتی وقتایی که از شدت غم در اتاقتو میبندی و از پشت پنجره به ماه نگاه میکنی من کنارتم ، چون تورو زندگی میکنم، چون همیشه و هرلحظه تمام فکر ، قلب و روحم کنار توئه فقط کافیه حسم کنی.
❤1
﮼کدئین
❤1
تو همونی هستی که اولش به عنوان یه غریبه شناختمش، ولی الان یه قسمتی از قلب منی، تو خوشبختی منی، هر موقع که به یکی احتیاج دارم که احساساتتمو باهاش درمیون بذارم میام سراغ تو. میدونم که عصبیت میکنم، اذیتت میکنم، از دستت عصبی میشم ولی رفاقتمون هيچوقت بهخاطر این چیزا از هم نمیپاشه، تو تنها کسی هستی که وقتی کنارمه باهاش راحتم، من دوستای زیادی نمیخوام، من فقط تو رو به عنوان بهترین رفیقم تا ابد میخوام چون من خیلی خوششانسم که تو رو دارم.
❤2
وقتی میگم دوستت دارم منظورم اینه میخوام باهات پیر شم، میخوام تو روزای سخت و بد کنارت بمونم تا همه چی و باهم درست کنیم، میخوام خوشحالت کنم، میخوام باعث پیشرفتت بشم، میخوام اونقد باهات خوب باشم که همه بهت حسودی کنن، میخوام دستتو بگیرم باهم به آرزوهامون برسیم، میخوام تا آخر زندگیت بهت انرژی مثبت بدم و خوشحالیت و ببینم، میخوام باهم آیندمونو بسازیم، میخوام وقتی حالت بده انقد بخندونمت تا حتی دلیل حال بدت یادت نیاد، میخوام تا آخر عشق و باهات زندگی کنم.
❤1