﮼کدئین
آدم یکیو نمیخواد فقط بخاطر اینکه باهاش چهارتا استوری و عکس دونفره بندازه و بره بیرون و چهارتا عزیزم و عشقم بشنوه؛ آدم یکیو میخواد که وقتایی که خودتم حوصله خودتو نداری اون بفهمتت و برای خوشحالیت تلاش کنه، جوری که حس کنی از خودت بیشتر دوست داره.
﮼کدئین
❤1
دوست داشتن قشنگه، دلتنگی هم قشنگه، همه ی اینا قشنگه، ولی چیزی که قشنگشون میکنه تویی. چیزی که باعث شد دلتنگی تورو به آدمای اطرافم ترجیح بدم تویی. دوری تو قشنگ تر از نزدیکی بقیه ست. اما تو یادت نره که دور بودنت به معنی تنها بودنت نیست، یادت باشه من همیشه کنار تم، حتی وقتایی که چشمای قشنگتو بستی و خوابی.حتی وقتایی که از شدت غم در اتاقتو میبندی و از پشت پنجره به ماه نگاه میکنی من کنارتم ، چون تورو زندگی میکنم، چون همیشه و هرلحظه تمام فکر ، قلب و روحم کنار توئه فقط کافیه حسم کنی.
❤1
﮼کدئین
❤1