﮼کدئین
با اینکه ازت دورم اما هر لحظه و هر جا کنارمی. تموم جاهای قشنگی که میرمو توی ذهنم نشونه گذاری میکنم، که یه روز با تو برم. تموم اتفاقاتی که توی طول روز برام میفته رو یه دور توی ذهنم برات توضیح میدم که اگر اینجا بودی؛ یعنی چه تصمیمی میگرفتی؟ من اونقدر بهت نزدیکم که حق من نیست بگم میون ما فاصله ست! اما خب چه میشه کرد؟ باز جای شکرش باقیه که یه گوشه ی این زندگی پیدات کردم و گرنه میون این آدما غریب بودم. جگر گوشه شیرین ترین عشق شبای دلتنگی من بهت میرسم چون تو حق من از این جهانی و خدای عاشقا به هیچ وجه اهل ناحقی نیست.
﮼کدئین
احتمالا خدا موقع آفریدن تو، از عصاره ی اقیانوس و هلال ماه استفاده کرده چون تموم حالات و حرکات ظریف رفتار تو انگار که بر گرفته از یه مجموعه ی اساطیریه یه شعر که هیچ شاعری نمیتونه بیت آخرشو بگه. مثل تابلویی که رنگ هاشو هیچ گلی روی زمین نداره و آهنگ بی کلامی که آواز هیچ پرنده ای جرئت قطع کردنشو نداره. تو این طوری زیبا و اصیلی محبوبِ من! امیدوارم قلب من روز به روز بزرگتر بشه چون برای داشتن مهر مخلوقی چون توی فقط یه دل دریا طاقت نگه داریشو داره.
1
﮼کدئین