ازت ممنونم چون وقتی عصبانیم آرومم می کنی. ازت ممنونم چون وقتی هیچکس نیست هستی. ازت ممنونم چون وقتی تو حال خودم نیستم درکم می کنی. ازت ممنونم چون وقتی بی انگیزم میای تو ذهنم و خوشحالم می کنی. ازت ممنونم چون اومدی کنارم. ازت ممنونم چون وقتی دارم همه رو از خودم می رونم می مونی و همه چیز و درست می کنی. ازت ممنونم بخاطر صدات که انقد حس خوبی بهم میده. ازت ممنونم چون زنده نگهم داشتی. ازت ممنونم چون زندگیمو خیلی قابل تحمل تر و قشنگ تر کردی. ازت ممنونم که هستی. تو حکم اون خبر خوبیو داری که یک بیمار روانی درحال خودکشی می شنوه و از شدت ذوق کاری که داشت میکردو یادش میره و از ته دل می خنده.
2❤1
﮼کدئین
کاش میدونستی که چقدر دوستت دارم
کاش میدونستی چقدر دلم برای ویسات که توش میخندیدی تنگ شده
کاش میدونستی که چقدر دلم برای چشای مشکیت تنگ شده
کاش میدونستی از وقتی که رفتی هیچکس مثل تو نشده برام
کاش میدونستی وقتی که رفتی یه تیکه از قلب منم با خودت بردی
کاش میدونستی که هنوز اهنگ های قفلیمون رو گوش میدم
کاش میدونستی دلم برا چال گونه هاتم تنگه
کاش میدونستی که هنوز چشام دنبال قدم هاته
کاش میتونستی بیای تو بغلم؛ همین الان.
کاش میدونستی چقدر دلم برای ویسات که توش میخندیدی تنگ شده
کاش میدونستی که چقدر دلم برای چشای مشکیت تنگ شده
کاش میدونستی از وقتی که رفتی هیچکس مثل تو نشده برام
کاش میدونستی وقتی که رفتی یه تیکه از قلب منم با خودت بردی
کاش میدونستی که هنوز اهنگ های قفلیمون رو گوش میدم
کاش میدونستی دلم برا چال گونه هاتم تنگه
کاش میدونستی که هنوز چشام دنبال قدم هاته
کاش میتونستی بیای تو بغلم؛ همین الان.
1
﮼کدئین
من اونقدر تورو دوست دارم
که حاضرم همیشه خوشحال تر از من باشی..
همیشه همه چیزای خوب اول مال تو باشه..
دلم میخواد همیشه خوشبخت ببینمت..
آرزو میکنم همیشه حال دلت خوب باشه..
خواستم بهت بگم که بدونی
خاطرت خیلی برام عزیزه..
میدونی؟من تورو حتی از خودمم بیشتر میخوامت:)
آخه تو جگر گوشه قلبِ منی
آخه تو دُردونه ی قلبِ منی
آخه من واسه چشای قشنگت جونمم میدم.
که حاضرم همیشه خوشحال تر از من باشی..
همیشه همه چیزای خوب اول مال تو باشه..
دلم میخواد همیشه خوشبخت ببینمت..
آرزو میکنم همیشه حال دلت خوب باشه..
خواستم بهت بگم که بدونی
خاطرت خیلی برام عزیزه..
میدونی؟من تورو حتی از خودمم بیشتر میخوامت:)
آخه تو جگر گوشه قلبِ منی
آخه تو دُردونه ی قلبِ منی
آخه من واسه چشای قشنگت جونمم میدم.