﮼کدئین
اینجوری دوست دارم که بعضی وقتا ساعت ها شب تا دم صبح بهت فکر میکنم، وقتی میرم بیرون چیزایی که دوست داریو میبینم یاده تو میوفتم و همش توی فکرتم، وقتی تنهام بهت فکر میکنمو اون لبخند غیر ارادی رو لبام ته ته حسای خوبه ، وقتی خوشحالم دلم میخواد اولین نفر به تو بگم، وقتی حالم بده فقط با تو آروم میشم، و تو انگار برای من واجب تر از هر چیز دیگه ای شدی.
با تو نیازی نیست من خودمو تغییر بدم؛ با تو از خودم بودن خجالت نمیکشم ؛ چون تو اولین و آخرین نفری بودی که بهم آسیب نزدی و من واقعی رو دوست داشتی و من همیشه بخشی از خودم رو بهت نشون دادم که هیچوقت کسی ندیدتش.
1
﮼کدئین
❤2