﮼کدئین
تو میدونی من هنوز چه چیزاییو باهات تجربه نکردم؟
هنوز کلی کتاب هست که من سرمو رو پاهات نزاشتم تا برات بخونم؛
هنوز شب تولدت کیک مورد علاقه تو با خامه کشی خودم پز درست نکردم؛
من هنوز زیر بارون باهات نرقصیدم؛هنوز کلی آهنگ دارم که باهات نشنیدم؛
هنوز همهی رنگارو توی تنت ندیدم؛
من هنوز خیلی کلمه جز "قلبم" برای صدا کردنت دارم؛
من هنوز خیلی مونده تا بگم واقعا چقدر دوست دارم!!
هنوز کلی کتاب هست که من سرمو رو پاهات نزاشتم تا برات بخونم؛
هنوز شب تولدت کیک مورد علاقه تو با خامه کشی خودم پز درست نکردم؛
من هنوز زیر بارون باهات نرقصیدم؛هنوز کلی آهنگ دارم که باهات نشنیدم؛
هنوز همهی رنگارو توی تنت ندیدم؛
من هنوز خیلی کلمه جز "قلبم" برای صدا کردنت دارم؛
من هنوز خیلی مونده تا بگم واقعا چقدر دوست دارم!!
﮼کدئین
اگه دوستت داشته باشه؛ دیر سین نمیکنه، ایگنورت نمیکنه، نمیپیچونتت، دروغ نمیگه، برات تلاش میکنه، ناراحتیا و خوشحالیاشو باهات تقسیم میکنه، کارایی که بدت میادو انجام نمیده، قلبتو نمیشکنه، دنبال بهانه نمیگرده، اشتباهاتشو توجیه نمیکنه، احساس ناکافی بودن بهت نمیده، باعث رشد و پیشرفتت میشه، از ایده هات حمایت میکنه، کمکت میکنه، برات اهنگ میفرسته، نمیگه درست میشه و میگه درستش میکنیم، تو مشکلاتت تنهات نمیذاره و نباشی نگرانت میشه. اگه اینجوری نیست؛ دوستت نداره، داره وقت خالیشو پر میکنه. همین.
13❤2
﮼کدئین