تو موهات مشکی باشه، مشکی قشنگه.تو لاغر باشی، لاغر بودن قشنگه. تو بخندی، خنده قشنگه. جهنم و دوست داشته باشی، جهنم قشنگه. هر حرفی بزنی، اون حرف قشنگه.هر لباسی بپوشی، همون لباسا قشنگ میشن.چیزای زشتو بپسندی، دقیقا همون چیزا زیبا میشن.مخالف همه باشی، مخالفت و راهی که داری میری قشنگه.میبینی؟ همه چیز وقتی مربوط به توئه قشنگه. تو تنها معیار زیبایی برای منی.
﮼کدئین
میخوام بدونی که من برای تو از خدا خیلی چیزا خواستم برای تو تن سالم خواستم، برای تو موفقیت خواستم، برای تو لبخند رو لبات و دلخوشی تو قلبت رو خواستم، واست همیشه خوشحال بودن و رسیدن به هرچیزی که میخوای
خواستم واست همون چیزایی که دوست داری رو خواستم اما واسه خودم ؟!
من از خدا واسه خودم فقط تورو خواستم.
خواستم واست همون چیزایی که دوست داری رو خواستم اما واسه خودم ؟!
من از خدا واسه خودم فقط تورو خواستم.
﮼کدئین
تو میدونی من هنوز چه چیزاییو باهات تجربه نکردم؟
هنوز کلی کتاب هست که من سرمو رو پاهات نزاشتم تا برات بخونم؛
هنوز شب تولدت کیک مورد علاقه تو با خامه کشی خودم پز درست نکردم؛
من هنوز زیر بارون باهات نرقصیدم؛هنوز کلی آهنگ دارم که باهات نشنیدم؛
هنوز همهی رنگارو توی تنت ندیدم؛
من هنوز خیلی کلمه جز "قلبم" برای صدا کردنت دارم؛
من هنوز خیلی مونده تا بگم واقعا چقدر دوست دارم!!
هنوز کلی کتاب هست که من سرمو رو پاهات نزاشتم تا برات بخونم؛
هنوز شب تولدت کیک مورد علاقه تو با خامه کشی خودم پز درست نکردم؛
من هنوز زیر بارون باهات نرقصیدم؛هنوز کلی آهنگ دارم که باهات نشنیدم؛
هنوز همهی رنگارو توی تنت ندیدم؛
من هنوز خیلی کلمه جز "قلبم" برای صدا کردنت دارم؛
من هنوز خیلی مونده تا بگم واقعا چقدر دوست دارم!!