تو موهات مشکی باشه، مشکی قشنگه.تو لاغر باشی، لاغر بودن قشنگه. تو بخندی، خنده قشنگه. جهنم و دوست داشته باشی، جهنم قشنگه. هر حرفی بزنی، اون حرف قشنگه.هر لباسی بپوشی، همون لباسا قشنگ میشن.چیزای زشتو بپسندی، دقیقا همون چیزا زیبا میشن.مخالف همه باشی، مخالفت و راهی که داری میری قشنگه.میبینی؟ همه چیز وقتی مربوط به توئه قشنگه. تو تنها معیار زیبایی برای منی.
﮼کدئین
میخوام بدونی که من برای تو از خدا خیلی چیزا خواستم برای تو تن سالم خواستم، برای تو موفقیت خواستم، برای تو لبخند رو لبات و دلخوشی تو قلبت رو خواستم، واست همیشه خوشحال بودن و رسیدن به هرچیزی که میخوای
خواستم واست همون چیزایی که دوست داری رو خواستم اما واسه خودم ؟!
من از خدا واسه خودم فقط تورو خواستم.
خواستم واست همون چیزایی که دوست داری رو خواستم اما واسه خودم ؟!
من از خدا واسه خودم فقط تورو خواستم.
﮼کدئین