Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1
دوست دارم برات، اون ادمی باشم که وقتی خسته ای و فشار روته، غمگينی يا خوشحالی، ذوق زده ای و دلت دیوونه بازی ميخواد، یا وقتایی که نیاز به هم صحبت داری اولین نفر رو من حساب كنی درسته که من تورو ندیدم، بغلت نکردم، دستاتو نگرفتم، بدنتو بو نکردم، باهم هیچ عکسی نداریم، باهم بیرون نرفتیم، باهم بگو و بخند نکردیم، باهم پیتزا نخوردیم؛ ولی هرروز بیشتر از قبل دلم تنگ میشه واسه این خاطراتِ نداشته و تو ازم خیلی دوری ولی قلبِ منو توی سینه داری.
﮼کدئین
تو طلایی ترین احساس منی با ته مایه ی ارغوانی غنچه های بهار. هیچ وقت تصور نمیکردم عشق اینقدر گسترده و عمیق باشه؛ تا وقتی که با چشمای تو آشنا شدم تك محبوب قلبم، کنج امن خستگی هام میدونم از دوست داشتن زیادم گاهی اذیت میشی ولی به روت نمیاری میدونم چقدر آقایی چقدر صبورانه پای فاصله ها موندی اینم میدونم قراره همیشگیم باشی قراره تا ابد اسم تو رو کنار خودم ببینم چون جز تو این دل به هیچ سیرتی رام نمیشه.
1❤1