شبام تاریکه، تو برام هاله ی نور ماهی.
زندگیم بارونی و طوفانیه تو برام رنگین کمون بعدشی. دستام سرده، بدنم یخ کرده تو برام خورشید و آفتاب گرمی. من ماهی که توی خشکی داره جون میده و دست و پا میزنه، تو برام دریایی. درد دارم، کلافه ام تو برام همون قرص آرامبخشی. من سردرگمم، گیجم، خستم، تو برام انگیزهی ادامه دادن و شوق رسیدن به هدفی. از عالم و آدم فراری، میخوام تنها باشم، تو برام همون خونه ی چوبی دور افتاده وسط جنگل، امن، گرم و نرم و آرامشی. تو همهی اون چیزی هستی که منو از مسیر یکنواخت زندگیم دور و به آرزوهام نزدیکتر میکنه.
زندگیم بارونی و طوفانیه تو برام رنگین کمون بعدشی. دستام سرده، بدنم یخ کرده تو برام خورشید و آفتاب گرمی. من ماهی که توی خشکی داره جون میده و دست و پا میزنه، تو برام دریایی. درد دارم، کلافه ام تو برام همون قرص آرامبخشی. من سردرگمم، گیجم، خستم، تو برام انگیزهی ادامه دادن و شوق رسیدن به هدفی. از عالم و آدم فراری، میخوام تنها باشم، تو برام همون خونه ی چوبی دور افتاده وسط جنگل، امن، گرم و نرم و آرامشی. تو همهی اون چیزی هستی که منو از مسیر یکنواخت زندگیم دور و به آرزوهام نزدیکتر میکنه.
1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1
دوست دارم برات، اون ادمی باشم که وقتی خسته ای و فشار روته، غمگينی يا خوشحالی، ذوق زده ای و دلت دیوونه بازی ميخواد، یا وقتایی که نیاز به هم صحبت داری اولین نفر رو من حساب كنی درسته که من تورو ندیدم، بغلت نکردم، دستاتو نگرفتم، بدنتو بو نکردم، باهم هیچ عکسی نداریم، باهم بیرون نرفتیم، باهم بگو و بخند نکردیم، باهم پیتزا نخوردیم؛ ولی هرروز بیشتر از قبل دلم تنگ میشه واسه این خاطراتِ نداشته و تو ازم خیلی دوری ولی قلبِ منو توی سینه داری.
﮼کدئین