تو بیشتر از هرکس منو میشناسی؛ بهتر از هرکس میدونی چی ارومم میکنه؛ بهتر از هرکس میدونی کی ناراحتم؛ بهتر از هرکس میفهمی به چی نیاز دارم؛ تو بیشتر از هر ادم دیگه راه های خوشحال کردن منو میدونی و همینه که تورو برام خاص کرده.
﮼کدئین
من برام سخته بهت بگم دوست دارم به جاش برات آهنگ می فرستم، پیاماتو زود سین می زنم، توی اینستا هرچی می بینم و خوشم می آد و برات می فرستم، ازت راجب حالت و این که روزت چطور گذشت می پرسم، ازت می خوام مواظب خودت باشی، بهت می گم توی عکس از بقیه خیلی بهتری، به خاطر ویسات دویست بار آهنگمو قطع می کنم، بهت توجه می کنم و وقتی می بینمت برات لبخند می زنم، و توی خر نمی فهمی.
﮼کدئین