محبوب جانم، از روزی که شناختمت حتى يک ثانيه هم نشده برام تکراری بشی همیشه به چیزی در موردت هست که منو به وجد بیاره همیشه لقبی هست که باهاش منو صدا بزنی و ذوق کنم یا ازم جوری تعریف کنی که تا به حال کسی نکرده و من عاشق همین جزئیات اخلاقی توام. نمیدونم چطور میشه یک نفر در عین مردونگی اینقدر با احساس و دقیق و جزئی نگر باشه! خوشحالم که پیدام کردی تا مونس همدیگه باشیم، خوشحالم بابت وجودت توی دنیامون و از خدا میخوام برای هر دختری روی زمین یه پسر شبیه به تو برای خوشبختیش سر راهش قرار بده، دوستت دارم و این چیزی نیست که تموم بشه. بمونی واسم.
﮼کدئین
من و تو جدایی ناپذیر ترین ترکیب دنیاییم. اصلا انگاری خدا خاک ما رو از یه قطعه برداشته. گاهی با خودم فکر میکنم اگر تو نبودی دیگه کسی پیدا میشد که منو توی دیوونه ترین حالت هام تحمل کنه و اینجوری دوست داشته باشه؟ کسی پیدا میشد که باهاش همونجوری حرف بزنم که توی ذهنم با خودم حرف می زنم؟ کسی پیدا میشد که باهاش نقشه ی فرار از مشکلات پر پیچ و خم دنیا رو بچینم؟ تو اخیش دل منی، دل خوشی تموم خستگی روزهام، صاحب قشنگ ترین چشم های دنیا بودنت موندگار.
﮼کدئین
دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون زاییدهی احساس پاک منی
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی
دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی
دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعر منی
دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی
بهترینم عاشقانه دوستت دارم.
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون زاییدهی احساس پاک منی
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی
دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی
دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعر منی
دوستت دارم چون تنهاترین فکر تنهایی منی
بهترینم عاشقانه دوستت دارم.