تو قشنگ ترین حسی هستی که توی قلبم شکل گرفته، مثل دیدن یه جوونه ی تازه سر از خاک دروارده باعث ذوقی، یه جور قلقلک از ته دل که تاحالا نداشتمش، مثل ته نشین شدن ستاره ها توی قلبم، یا پر زدن پروانه ها توی قفسه ی سینم، خیس خوردن گل محمدی خشک شده توی چایی، تازه و قشنگی. شبیه شبدر چهاربرگ شانس که میگن خیلی کمیابه و هرکسی پیداش کنه قراره یه عالمه اتفاق خوبو تجربه کنه، بعد از تو همه چی داره برام روشن و روشن تر میشه. مثل یک نور بهم میتابی و من کنارت حس زندگی کردن و زنده بودن و میفهمم. تو با هر نگاهت توی دلم ریشه میکنی با هر حرفت توی وجودم قد میکشی و با هر “دوست دارمی” که بهم میگی باعث روییدن شکوفه ها از پوستم میشی. تو زیبا ترین حسی هستی که من تاحالا داشتم.
﮼کدئین
من واقعا دوست داشتم کنارت باشم
بغلت کنم و انقدر تو بغلت بمونم کهخسته شیم، بعدش بریم بیرون بگیم ،بخندیم، واسم شعر بخونی، بریمعکس بگیریم، موهامو ببافی، کنارت بخوابم، فیلم ببینیم، کتاب بخونیم، دیونه بازی دراریم، ارتباط چشمی و مکالمه های عمیق داشته باشیم.
نمیدونم، هرچی که تو این مجازی نمیشه انجام داد و کنارت واقعی انجام بدم
من واقعا دوست دارم کنارت باشم همین الان
بغلت کنم و انقدر تو بغلت بمونم کهخسته شیم، بعدش بریم بیرون بگیم ،بخندیم، واسم شعر بخونی، بریمعکس بگیریم، موهامو ببافی، کنارت بخوابم، فیلم ببینیم، کتاب بخونیم، دیونه بازی دراریم، ارتباط چشمی و مکالمه های عمیق داشته باشیم.
نمیدونم، هرچی که تو این مجازی نمیشه انجام داد و کنارت واقعی انجام بدم
من واقعا دوست دارم کنارت باشم همین الان
﮼کدئین
ولی پیدا کردنت قشنگ ترین ماجراجویی عمر من بوده! تویی که از هوا به من نزديک ترى و توی اکلیلی ترین خاطرات ذهنم پر رنگ ترین نقشو داری. به گمونم توی زندگی قبلیت یه شکوفه ی بلوبری بودی میون سحر آمیز ترین جنگل های استوایی و گرنه چی میتونه ذات یه آدمو اینقدر شیرین اینقدر آبی و دلچسب کنه؟ دوستت دارم و امیدوارم قدر خود تو بدونی چون هیچکس نه مثل و نه حتی کمی شبیه تو نمی تونه باشه.
﮼کدئین
❤1