﮼کدئین
تو اگه گل بودی میشدی رز.
تو اگه نیاز بودی میشدی بغل.
اگه اهنگ بودی میشدی بی کلام.
اگه صدا بودی میشدی صدای موج دریا.
و اگه توصیف زیبایی بودی قطعا میشدی مآه.
تو اگه نیاز بودی میشدی بغل.
اگه اهنگ بودی میشدی بی کلام.
اگه صدا بودی میشدی صدای موج دریا.
و اگه توصیف زیبایی بودی قطعا میشدی مآه.
﮼کدئین
اگر احساسات رنگ داشتن عشق تو همرنگ گلبرگای نیلوفره. از بیرون ملایم و از درون غلیظ و پر حرارت، نیلی عمیقی که همه چیزو با هم داره یه غرور پر عشوه، مهربونی مرز دار یه خجالتی جسور تو برای من همینقدر عجیب و زیبایی. تو برای من همینقدر تکرار نشدنی و پر از رازهای قشنگ عاشقی ای، نمیدونم با کدوم کلمات ارزوت کنم که از مقدس بودنت کم نشه ولی از خدای شبنمای نیلوفر و خاک ریشه های اقاقیا میخوام که تو رو برای من حفظ کنه. بوسیدنی ترین گل من.