برو بکس ساسی چطورن ؟
رفقا برای کد لایو نات پیکسل یه کانال جدا زدیم👇
https://t.me/+KEYc4QYI5UY4M2Q0
گفتم شاید اونایی که نات پیکسل دارن به کارشون بیاد
رفقا برای کد لایو نات پیکسل یه کانال جدا زدیم
https://t.me/+KEYc4QYI5UY4M2Q0
گفتم شاید اونایی که نات پیکسل دارن به کارشون بیاد
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍46❤14🙏7👎2🥰2🔥1👏1🫡1🆒1