|بیتآیی|
10.4K subscribers
3.95K photos
2.71K videos
10 files
1.45K links
༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استاد به نفرینم اسیری، اگه پاسم نکنی الهی بمیری.


@BitaDd
🤣9👍3😁1
اگه دوست دخترت روزی 569383 بار اعصاب و روانت جا به جا  نکرد بدون دوست دختر یکی دیگست.


@BitaDd
👍8😁1🤩1😐1
‏اوضاع اینستاگرام وحشتناکه
همه صورت های شبیه به هم دارند
یک مدل لگ و نیم تنه به تن
جاهای یکسان ورزش می‌کنند و سفر میرن
یک مدل غذا توی یه مدل رستوران سفارش میدن
یه مدل مهمونی میگیرن و یه مدل عکس میگیرن
هیچ تنوع ویژه ای نیست
منحصر به فرد بودن کاملا از بین رفته

@BitaDd
👍13
واقعا نمیخوای اجاره اشو بدی؟!


@BitaDd
5😁4
‏بنظرم یکی از بدترین و دردناک‌ترین حس‌هایی‌‌ام که یک نفر میتونه تجربه کنه اینکه اولویت کسی که اولویتت هست نباشی؛ نه تنها نمیشه هضمش کرد بلکه چنان احساس ناکافی بودنی بهت می‌ده که تا مدت‌ها از حست متنفر باشی.

@BitaDd
👍10
‏بی پولی حتی نمیذاره دقیقا بفهمی کارکترت چیه، سلیقه ات کدومه، چیو دوس داری چیو دوس نداری، مغزت همه چیو میذاره روی ترازوی ارزش مادی و چیزای گرون به نظرت درستتر و قشنگترن و تا آخر عمر محکوم میشی از هیچ چیز در دسترسی لذت نبری چون همیشه ناامنی هات ارزون و دم دستی بودن.

@BitaDd
👍10
‏تکست نمیده ؟ بخوابین
‏فیکس نمیکنه ببینین همو ؟ با دوستاتون برید بیرون
‏تلاش نمیکنه ؟ تلاش نکنید
‏اجازه ندید هیچ فرد یا رابطه ای انقدر شما رو درگیر خودش بکنه که از زندگی روتین عادی زندگیتون بزنید.


@BitaDd
👍11
تقریبا از هیچکس خوشم نمیاد، فقط ظاهرسازی می‌کنم!

@BitaDd
👍17🤝1
Forwarded from B. (Bita🍓)
سیگارو میشه ترک کرد ولی دختر تیر ماهی رو هرگز.
😁2
‏اگه پیش کسی گریه کردی و باز تورو قوی دونست، اگر پیش کسی عصبانی وخشمگین شدی و بازم تورو مهربون دونست رهاش نکن


@BitaDd
11
‏حاضرم هرکاری کنم جز درس خوندن
ممکنه حتی همین الان پاشم برم سه ساعت پیاده روی ولی درس نخونم

@BitaDd
👍8
تو روز جهانی عذر خواهی، بهترین عذر خواهی ممکن این شکلیه:


@BitaDd
😁51
‏آدم به همه‌چیز عادت می‌کنه جز درس خوندن و امتحان دادن.


@BitaDd
👍7
نمیدونم چندمین روز دخترِ بدون کادوعه ولی مبارک

@BitaDd
💔152