|بیتآیی|
10.4K subscribers
3.95K photos
2.71K videos
10 files
1.45K links
༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :
Download Telegram
‏تو را با غیر می بینم؛ صدایم در نمی آید.
دلم می سوزد و کاری ز دستم، بر نمی آید….
شبان آهسته می گریم؛ که شاید کم شود دردم.
تحمل می رود؛ اما شب غم سر نمی آید.


@BitaDd
💔3
‏تو زندگیم خیلی چیزها دوست داشتم که مال من نشد؛ هرکس و دوست داشتم آدم من نبود.یاد گرفتم از خیلی چیزها و آدم ها چشم پوشی کنم.دست برداشتم از خواستن های بی فایده.از چیزها و آدمهایی که نمیشه داشت.
همه جا سربلند بودم.به احدی بدهکار نیستم. جز خودم.
خودم
که نجیب و بیصدا هزاران بار زمین خورده و دوباره و دوباره بلند شده..


@BitaDd
😢5
‏میتونی صدام کنی مهستی
چون قسم به اون خدایی که میپرسی، دار و ندار این زن فقط تو هستی

@BitaDd
😁3
تابستون از این لحظه آغاز شد.

@BitaDd
🔥8
حرف زدن با کسی که حرفتو میفهمه و حرفشو میفهمی، مثل چایی میچسبه.

@BitaDd
👍10
جدی آدم هربار میاد دل یکیو نشکنه بعدش همون آدم بددددتررشو باهات انجام میده تا بهت ثابت کنه که اشتباه کردی همون موقع اون کارو نکردی.

@BitaDd
👍8
من آدمایی که دوستشون دارم خیلی سخت واسم تموم میشن. یعنی خودم نمیذارم که این اتفاق راحت بیفته ولی امان از روزی که کسی واسم تموم شه مرده زندس واسم فرقی نمیکنه دیگه سیشتیر.

@BitaDd
👍6
Forwarded from B. (Bita🍓)
Kaş II
Yüzyüzeyken Konuşuruz
‏حرکت آخری که وقتی دیگه نمی‌تونم بخاطر ناراحتیام گریه کنم می‌زنم:

@BitaDd
👍8🐳1
‏بچه ها میدونید که
- خیانت نکردن
- وفادار بودن
- لاس نزدن با بقیه
-اولویت قرار دادن
-صادق بودن
-احترام گذاشتن
-حمایت کردن
-با شعور بودن
-هدیه دادن
-کمک کردن
توی رابطه لطف نیست
وظیفست!!



@BitaDd
👍13
میدونی عزیزم؛
فرق آدما تو جبران‌ کردنشونه، وگرنه همه اشتباه می‌کنن.

@BitaDd
👍12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استاد به نفرینم اسیری، اگه پاسم نکنی الهی بمیری.


@BitaDd
🤣9👍3😁1
اگه دوست دخترت روزی 569383 بار اعصاب و روانت جا به جا  نکرد بدون دوست دختر یکی دیگست.


@BitaDd
👍8😁1🤩1😐1
‏اوضاع اینستاگرام وحشتناکه
همه صورت های شبیه به هم دارند
یک مدل لگ و نیم تنه به تن
جاهای یکسان ورزش می‌کنند و سفر میرن
یک مدل غذا توی یه مدل رستوران سفارش میدن
یه مدل مهمونی میگیرن و یه مدل عکس میگیرن
هیچ تنوع ویژه ای نیست
منحصر به فرد بودن کاملا از بین رفته

@BitaDd
👍13
واقعا نمیخوای اجاره اشو بدی؟!


@BitaDd
5😁4
‏بنظرم یکی از بدترین و دردناک‌ترین حس‌هایی‌‌ام که یک نفر میتونه تجربه کنه اینکه اولویت کسی که اولویتت هست نباشی؛ نه تنها نمیشه هضمش کرد بلکه چنان احساس ناکافی بودنی بهت می‌ده که تا مدت‌ها از حست متنفر باشی.

@BitaDd
👍10
‏بی پولی حتی نمیذاره دقیقا بفهمی کارکترت چیه، سلیقه ات کدومه، چیو دوس داری چیو دوس نداری، مغزت همه چیو میذاره روی ترازوی ارزش مادی و چیزای گرون به نظرت درستتر و قشنگترن و تا آخر عمر محکوم میشی از هیچ چیز در دسترسی لذت نبری چون همیشه ناامنی هات ارزون و دم دستی بودن.

@BitaDd
👍10
‏تکست نمیده ؟ بخوابین
‏فیکس نمیکنه ببینین همو ؟ با دوستاتون برید بیرون
‏تلاش نمیکنه ؟ تلاش نکنید
‏اجازه ندید هیچ فرد یا رابطه ای انقدر شما رو درگیر خودش بکنه که از زندگی روتین عادی زندگیتون بزنید.


@BitaDd
👍11
تقریبا از هیچکس خوشم نمیاد، فقط ظاهرسازی می‌کنم!

@BitaDd
👍17🤝1
Forwarded from B. (Bita🍓)
سیگارو میشه ترک کرد ولی دختر تیر ماهی رو هرگز.
😁2