تو زندگیم خیلی چیزها دوست داشتم که مال من نشد؛ هرکس و دوست داشتم آدم من نبود.یاد گرفتم از خیلی چیزها و آدم ها چشم پوشی کنم.دست برداشتم از خواستن های بی فایده.از چیزها و آدمهایی که نمیشه داشت.
همه جا سربلند بودم.به احدی بدهکار نیستم. جز خودم.
خودم
که نجیب و بیصدا هزاران بار زمین خورده و دوباره و دوباره بلند شده..
@BitaDd
همه جا سربلند بودم.به احدی بدهکار نیستم. جز خودم.
خودم
که نجیب و بیصدا هزاران بار زمین خورده و دوباره و دوباره بلند شده..
@BitaDd
😢5
بی پولی حتی نمیذاره دقیقا بفهمی کارکترت چیه، سلیقه ات کدومه، چیو دوس داری چیو دوس نداری، مغزت همه چیو میذاره روی ترازوی ارزش مادی و چیزای گرون به نظرت درستتر و قشنگترن و تا آخر عمر محکوم میشی از هیچ چیز در دسترسی لذت نبری چون همیشه ناامنی هات ارزون و دم دستی بودن.
@BitaDd
@BitaDd
👍10