تو زندگیم خیلی چیزها دوست داشتم که مال من نشد؛ هرکس و دوست داشتم آدم من نبود.یاد گرفتم از خیلی چیزها و آدم ها چشم پوشی کنم.دست برداشتم از خواستن های بی فایده.از چیزها و آدمهایی که نمیشه داشت.
همه جا سربلند بودم.به احدی بدهکار نیستم. جز خودم.
خودم
که نجیب و بیصدا هزاران بار زمین خورده و دوباره و دوباره بلند شده..
@BitaDd
همه جا سربلند بودم.به احدی بدهکار نیستم. جز خودم.
خودم
که نجیب و بیصدا هزاران بار زمین خورده و دوباره و دوباره بلند شده..
@BitaDd
😢5