|بیتآیی|
10.4K subscribers
3.95K photos
2.71K videos
10 files
1.46K links
༄ بی تا هستم و اینجا هم کنج منه🦄🦋 :
Download Telegram
‏هر چيزى يه گلدن تايمى داره مثلا شما نميتونى يک ماه بعد از تولدم بهم تبريک بگی و من خوشحال بشم، يا يک هفته بعد از شبی كه آسيب ديدم حالم رو بپرسی و من باور كنم اهميت دارم، معلومه كه تو فرصت رو از دست ميدى عزيزم.


@BitaDd
👍13
‏اقای پستچی تنها پسری بود که میدونست چطور خوشحالم کنه.

@BitaDd
💔6
اینستا رو که باز میکنی
همه دارن بهت یاد میدن چطوری استایل بزنی
ببین من پول داشته باشم نمیذارم تو بهم بگی چیکار کنم چیکار نکنم،
خودم بلدم چی بپوشم

@BitaDd
👍141
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من و تو در دنیا های دیگه🥹💕

@BitaDd
😍5🤣1
آهوی پر کرشمه
مارتیک
آهنگ قری تقدیم شماخوشگلا💃🏻🙂‍↔️

@BitaDd
🍾2👏1
‏کابوسم دوست پسریه که تو زمین من بازی نکنه ، نمیدونم منظورمو میفهمید یا نه

@BitaDd
👍101
چمیدونم یه دستمال کاغذی بهم میدادی میگفتی بیا این یادگاری برای تو. حتی اینم نه.

@BitaDd
💔4
با آدمای موقتی، موقتی رفتار کنید نه بیشتر.

@BitaDd
👍14
‏تو را با غیر می بینم؛ صدایم در نمی آید.
دلم می سوزد و کاری ز دستم، بر نمی آید….
شبان آهسته می گریم؛ که شاید کم شود دردم.
تحمل می رود؛ اما شب غم سر نمی آید.


@BitaDd
💔3
‏تو زندگیم خیلی چیزها دوست داشتم که مال من نشد؛ هرکس و دوست داشتم آدم من نبود.یاد گرفتم از خیلی چیزها و آدم ها چشم پوشی کنم.دست برداشتم از خواستن های بی فایده.از چیزها و آدمهایی که نمیشه داشت.
همه جا سربلند بودم.به احدی بدهکار نیستم. جز خودم.
خودم
که نجیب و بیصدا هزاران بار زمین خورده و دوباره و دوباره بلند شده..


@BitaDd
😢5
‏میتونی صدام کنی مهستی
چون قسم به اون خدایی که میپرسی، دار و ندار این زن فقط تو هستی

@BitaDd
😁3
تابستون از این لحظه آغاز شد.

@BitaDd
🔥8
حرف زدن با کسی که حرفتو میفهمه و حرفشو میفهمی، مثل چایی میچسبه.

@BitaDd
👍10
جدی آدم هربار میاد دل یکیو نشکنه بعدش همون آدم بددددتررشو باهات انجام میده تا بهت ثابت کنه که اشتباه کردی همون موقع اون کارو نکردی.

@BitaDd
👍8
من آدمایی که دوستشون دارم خیلی سخت واسم تموم میشن. یعنی خودم نمیذارم که این اتفاق راحت بیفته ولی امان از روزی که کسی واسم تموم شه مرده زندس واسم فرقی نمیکنه دیگه سیشتیر.

@BitaDd
👍6
Forwarded from B. (Bita🍓)
Kaş II
Yüzyüzeyken Konuşuruz
‏حرکت آخری که وقتی دیگه نمی‌تونم بخاطر ناراحتیام گریه کنم می‌زنم:

@BitaDd
👍8🐳1
‏بچه ها میدونید که
- خیانت نکردن
- وفادار بودن
- لاس نزدن با بقیه
-اولویت قرار دادن
-صادق بودن
-احترام گذاشتن
-حمایت کردن
-با شعور بودن
-هدیه دادن
-کمک کردن
توی رابطه لطف نیست
وظیفست!!



@BitaDd
👍13
میدونی عزیزم؛
فرق آدما تو جبران‌ کردنشونه، وگرنه همه اشتباه می‌کنن.

@BitaDd
👍12
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
استاد به نفرینم اسیری، اگه پاسم نکنی الهی بمیری.


@BitaDd
🤣9👍3😁1